Osman Özer Öz
Üye
Ama sadelik çizgisini aşmamalılar çünkü biz Windows Phone u bu sebeple aldık. Belli sade gifler konulursa çok güzel olur ama şu touchwizdeki gibi falan olursa sisteme ters gelir gibi düşünüyorumKilit ekranına gif desteği gelsin yeter
O zaman bi surface tablet şart sana5" ekranlı Lumia 930'um var. Tarayıcıda bir web sayfası üzerinde çalışırken yanında ikinci bir sekmenin de anlık olarak açık olması gerekebiliyor. Bunun yanında Office dosyaları üzerinden de web üzerinde çalışmam gereken anlar oluyor. Split Screen bu durumlar için geçerli ve işe yarar gibi düşünülebilir.
Fakat şöyle de bir durum var: bana bazen 5" ekran bile küçük geldiği oluyor. Yazılar karınca gibi, hele editör butonları karıştırmamak imkansız. Böyle olunca Stylus desteği bir nebze çözüm olur gibime gelse de yazılar okunmayacak kadar küçük olunca kalem de hikaye kalıyor anlayacağınız.
Sonuç olarak Split Screen bence 6" ekranda bile çok sık kullanılacak bir özellik olmaz. Ha ilk zamanlar var mı? He var demek için bir iki kurcalayan çıkar ondan sonra senede bir göz atılıp duruyor mu diye kontrol edilen bir özellik olur gibime geliyor. Bu yüzden 8" Windows 10 bir tablet alıcaz artık.
699 Lirası hazır. Şurada imece usulü üstünü tamamlayın da bir kıyak yapın şu gariban abinizeO zaman bi surface tablet şart sana
699 Lirası hazır. Şurada imece usulü üstünü tamamlayın da bir kıyak yapın şu gariban abinize
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
699 Lirası hazır. Şurada imece usulü üstünü tamamlayın da bir kıyak yapın şu gariban abinize
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Piyasada benim diyen oyun laptoplarıyla kapışır.Abi o fiyata gelsin bir de beni alsınlar. Çok gereksiz pahalı.
çok güzel bir cihaz belki 3.000tl olsa herkez kapar ancak bu fiyata dokunmatik ekran alınabilir onu leptoba, pc ye bağlıya bilirsiniz kablolu veya kablosuz olarak paylaşılıp kullanılabilir, bunların hepsi uğraştıran şeyler aslında direk cihazı alsanız daha rahat olurPiyasada benim diyen oyun laptoplarıyla kapışır.
Oyun laptoplarını karıştırmayaydın işe iyidi yaPiyasada benim diyen oyun laptoplarıyla kapışır.
üstüne 1 lira daha koyar 1520 + toplama oyun pc si + apple taplet + deniz kenarı guzel bi yemekPiyasada benim diyen oyun laptoplarıyla kapışır.
Siteyi açmamla kapamam arasındaki geçen süre 3 sn. O ne fiyattı öyle be.699 Lirası hazır. Şurada imece usulü üstünü tamamlayın da bir kıyak yapın şu gariban abinize
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?