siyaset karıştırmadan yorum yapın lütfen

veriyi, denetlemeyi objektif kurum mu yapıyor? hayır.. onlar ekonomi iyi derse iyi olur, kötü derse kötü olur..Hani ekonomi cok iyiydi?
Bencede vatan borcu parayla ödenmez ama illaki bedelli girecek diyorsanız o halde sabit bir fiyat değil insanların gelirine göre bifeyatlandırma yapsınlar ...Mesela yıllık gelirinin u...
fakiri gider yine zam derler faiz derler 2 katı alırlar çünkü bu adamın haklarını savunan bir AVUKATI yok adam hakkını bilmiyor
Onlar kağıt üstünde fakir olurlar, battık derler hemen
Sen biliyon, şimdi ben biliyom![]()
sıra metrobüslerde damadına satcak ihaleyle seyret
