Vatan Borcu Para İle Ödenmez...

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


SHS

SHS

Üye
Bedelli Olmasın.
 

Mareşal

Üye
bedelliyi destekliyorum.
 

uran22

Üye
evet arkadaşlarrr kredi kartına 5 taksitle vatan borcumu ödedim iyi ALIŞ-VERİŞLER
____________________________________________________________________
böyle rezalet bişimi diyeceğiz zenginsen vatan borcun ödedendi fakirsen sen dur bakalım gel şuraya bir 15 ay askerlik yap kısa dönem (28 gün) yapanları gördük yani televiyonlarda adam vatanamı koruyacak yoksa kışla adamımı koruyacak belli değil!
 
anılbaran

anılbaran

Üye
degerli arkadaşlar tartışma yapmaya gerek yok herkes kırıcı olmadan fikirlerini söylesin o kadar :hmmm

----------Eklendi @ 10:53:37 ---------- Yazıldı @ 10:53:14 ----------

:hmmm
 
greenmile

greenmile

Üye
Genel anlamda bakıldıgında bedelli desteklenmeli tabiki.
Gençlerde can tasıyor ve gençlerin çogu askerlikten psikolojik olarak uzaklastılar çogu gitmek istemiyor.
Çünkü kimin kim için öldügü belli degil.Vatan borcu deyip gidiyosun komutanın pkk'lılara bizimkiler diyor!
Milyonlarca para yatırdıgın insansız uçaklar teröristleri görüp haber vermiyor!
Kısaca ortada vatan borcu olsa gidip yapacan hatta kurtulus savası gibi bi durum olsa gidip yapılır ama şuan ki durumda ölen asker kim için ölüyor kimse yanıtlayamaz bunu?
Tabi bide maddiyat kısmı var bedel düsük olursa kimse gitmez,çok olursa zengin rahat eder gibi düsünceler çıkıyor ortaya.
Herkesi mutlu etmek imkansız gibi zaten :hmmm


30 yaşına kadar askere gitmemiş adam büyük ihtimal zengindir ya da kariyer peşindedir,fakirin çocuğu 20ye dayandı mı ne zaman gideceğim diye düşünmeye başlıyor
 
  • Beğen
Tepkiler: Burak
haydaravısyon

haydaravısyon

Üye
ABD ,Irak a paralı asker gönderdi, savaşması için para ile adam tutuyorlar.
Her yerde para konuşuyor
 
  • Beğen
Tepkiler: Burak

Burak

Üye
evet arkadaşlarrr kredi kartına 5 taksitle vatan borcumu ödedim iyi ALIŞ-VERİŞLER
____________________________________________________________________
böyle rezalet bişimi diyeceğiz zenginsen vatan borcun ödedendi fakirsen sen dur bakalım gel şuraya bir 15 ay askerlik yap kısa dönem (28 gün) yapanları gördük yani televiyonlarda adam vatanamı koruyacak yoksa kışla adamımı koruyacak belli değil!

bende bonus kart vardı 12 taksit yaptılar


sizde kredi kartına taksit yaptırın
 
SHS

SHS

Üye
Haydar, ABD'de askerlik meslektir, yani adamın işi bu.. Ayrıca bi de gönüllüler var..
 
greenmile

greenmile

Üye
ABD ,Irak a paralı asker gönderdi, savaşması için para ile adam tutuyorlar.
Her yerde para konuşuyor


Türkiye asker kökenli bir topluluk zaten İstiklal marşında,saygı duruşlarındaki duruşlarımızda buradan geliyor.Yoksa sol elimizi kalbimize götürür koyardık.

ABD'de durum farklı Metin'in dediği gibi orada vatan görevi değil meslekten sayılıyor
 
SHS

SHS

Üye
Ayrıca biz vatanımızı korumak için askerlik yapıyoruz, 7/24 nöbet tutuyoruz..

----------Eklendi @ 17:19:26 ---------- Yazıldı @ 17:17:23 ----------

Gerektiğinde savaşırız biz.. Amacımız şanlı bayrağımızı gönderde tutmak..
 
EroL

EroL

Emekli Yönetici
 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 2149105, greenmile, Mehmet ve 1 kişi daha

Burak

Üye

yorumsuz. :hmmm

diycek bişey bulamadım
 
greenmile

greenmile

Üye



bu da güzelmiş
 
  • Beğen
Tepkiler: alpay533, Silinen Üye 2149105, Burak ve 2 diğerleri

Silinen Üye 2149105

Kapalı Hesap
para nedir yahu
 
symbianmanyağı

symbianmanyağı

Üye
Bedellinin gelmesinin tek bir nedeni var, o da bu başarılı(?) hükümettir. Birilerinin oğulları 30 yaşına kadar (ya da artık kaçına kadarsa) askerlikten bir şekilde kaçmıştır, şimdi onları topluca askerlik yükünden(!) kurtarıyorlar.
 
karayel90

karayel90

Üye
Vicdani red ve bedelliye karşıyım fakirin oğlu uzun dönem yapsın zenginin oğlu 21 gün yapsın dönsün oh ne ala

Vicdani red konusunda ise bunu bir hak olarak gören ve kullananlar bence vatan hainidir ve bunca askerlik yapmış genç evlatların ve şehitlerin hakkını ödeyemez
 

Jetlak

Üye
ha şöyle olurdu zengin parasını verirdi fakir askere giderdi ama askerde geçen süresi için ona maaş bağlanırdı böylece zenginden alınan para fakirin cebine girmiş olurdu ama durum böyle değil bu yüzden bedelliye karşıyım
 
  • Beğen
Tepkiler: EroL
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt