Bedelliye geçiş desteklenmeli,neden denilirse?
Daha halen asker silahsız geziyor,mermilere bile ücret ödüyor.(kendi cebinden çıkıyor)
Askere gidenler bunu daha iyi bilir.
Okadar asker doldurunca kişi başına birtane bile silah düşmediği oluyor.
Silahsız,taşla sopa ile etrafa salıp gidiyorlar.
Bence fazla asker doldurulcağına,az olur ama öz olur.
sen ne saçmalıyorsun yahu sen hangi askerin taş sopayla düşman beklediğini gördün her askerin tüm teçhizatını devlet karsılıyor
inanmayan generkurmay'ın sitesine bakabilir.
silah düşmemesi falan bunlar saçmalık herkese yetecek kadar teçhizatımız var.
Askerlik yapmayan bilmez dedim zaten,yazdığımı iyi bir şekilde okusaydın!
sen ne saçmalıyorsun yahu sen hangi askerin taş sopayla düşman beklediğini gördün her askerin tüm teçhizatını devlet karsılıyor
inanmayan generkurmay'ın sitesine bakabilir.
silah düşmemesi falan bunlar saçmalık herkese yetecek kadar teçhizatımız var.
Askerlik yapmayan bilmez dedim zaten,yazdığımı iyi bir şekilde okusaydın!
Kendim askerlik yaptığım da gece görüş dürbünümün pil parasını bile kendi cebimden öderdim.
Yapmadan,o günleri geçirmeden.''Saçmalıyorsun'' demen gereksiz.Gören değil,yapan bilir!
Devlet herşeyi karşılamaz,o helikopterin başına birşey gelirse sorumlusu kimse.Onu öpüyorlar.
bunların hepsini devlet karşılıyor diye düşünüyorum ben.
helikopterlerin yakıt parasını da biz cebimizden veriyoduk demede.
bunların hepsini devlet karşılıyor diye düşünüyorum ben.
helikopterlerin yakıt parasını da biz cebimizden veriyoduk demede.
Devlet herşeyi karşılamaz,o helikopterin başına birşey gelirse sorumlusu kimse.Onu öpüyorlar.
Bıçağı olmuyan komutan biliyorum ben,şaka gelicek ama kendi gözümle gördüm.
Tırnakçakısı'nın minik bıçakları olur ya,onunla keçi kestik aç kalıpta gebermeyelim diye.
Daha neler neler varda.Boşver...
Ekonomik yönden para kısıtlı olunca araç gereçte kısıtlı oluyor.
Asker halen iki haneli maaş alıyor daha ne olsun...
Biraz saygılı olur musun?
Bilmediğin şeyler olabilir.
Neticede karşındaki senden gayet yaşça büyük birisi.
Kusura bakma dayanamadım ama lütfen yani...
Bedellinin sebebi arac gerec degil olmali mi,olmamali mi bunu tartisalim
benim param yok ben bedelli yapamıyorum diye beni ölüme gönderiyorsa burda bir yanlış var
para babaları keyif çatarken ben neden gidip canım burnumda askerlik yapayım ? param yok diye mi ?
çifte standart sayılmıyor mu bu ? parayı veren askere gitmez demek ki. napalım paramız yoksa ?
şimdi siyasete girecez ama satarsan elektiriği suyu . benzini hiç söylemiyorum bile böyle olur SIRADA KKTC Mİ VAR YOKSA ORAYIDA SATAR
