Vatan Borcu Para İle Ödenmez...

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
tragedie

tragedie

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Vatan Borcu Para İle Ödenmez...
Konu Siyasi İçerikli Değildir Sadece Kişisel Görüşümdür Konu Başlıgındaki Mesaj Umarım Gitmesi Gereken Yere Ulaşır
 
  • Beğen
Tepkiler: FINAL1907 ve Burak


Burak

Üye
zengin parayı verdi gitmedi.

fakir olan adam ne yapıcak ?

bunun mantıklı cevabını verebilicek var mı ?

seçim zamanı oy istemeye gelirler ama...

diyeceğim lafı biliyorum onlara...


----------Eklendi @ 00:37:35 ---------- Yazıldı @ 00:37:07 ----------

fakir olanı sürekli eziyorlar
 
_ardaa

_ardaa

Üye
Merak ettim neden?
 
anılbaran

anılbaran

Üye
haklı :oke:
 
Catty

Catty

Emekli Yönetici
Sen karada tüfeklerle ateş açarken , üstten üstüne bombaların yağması hoşuna mı gidecek?
Artık asker yığmaya gerek yok bence.
Profesyonel ordu olsun yeter.
Gerisi teknolojik savaş aletlerine yatırılsın.
Bedelliyi destekliyorum...
 
  • Beğen
Tepkiler: d4rk3ff3ct ve Mareşal

Burak

Üye
bedelliyi desteklemiyorum
 
MAFİA.

MAFİA.

Üye
Bedelliye geçiş desteklenmeli,neden denilirse?
Daha halen asker silahsız geziyor,mermilere bile ücret ödüyor.(kendi cebinden çıkıyor)
Askere gidenler bunu daha iyi bilir.
Okadar asker doldurunca kişi başına birtane bile silah düşmediği oluyor.
Silahsız,taşla sopa ile etrafa salıp gidiyorlar.
Bence fazla asker doldurulcağına,az olur ama öz olur.
 
  • Beğen
Tepkiler: d4rk3ff3ct, Mareşal ve Catty

Burak

Üye
Bedelliye geçiş desteklenmeli,neden denilirse?
Daha halen asker silahsız geziyor,mermilere bile ücret ödüyor.(kendi cebinden çıkıyor)
Askere gidenler bunu daha iyi bilir.
Okadar asker doldurunca kişi başına birtane bile silah düşmediği oluyor.
Silahsız,taşla sopa ile etrafa salıp gidiyorlar.
Bence fazla asker doldurulcağına,az olur ama öz olur.

sen ne saçmalıyorsun yahu sen hangi askerin taş sopayla düşman beklediğini gördün her askerin tüm teçhizatını devlet karsılıyor

inanmayan generkurmay'ın sitesine bakabilir.

silah düşmemesi falan bunlar saçmalık herkese yetecek kadar teçhizatımız var.
 
Catty

Catty

Emekli Yönetici


sen ne saçmalıyorsun yahu sen hangi askerin taş sopayla düşman beklediğini gördün her askerin tüm teçhizatını devlet karsılıyor

inanmayan generkurmay'ın sitesine bakabilir.

silah düşmemesi falan bunlar saçmalık herkese yetecek kadar teçhizatımız var.

Sakin olmalısın , savunduğun şey çok eskilerde Osmanlı devrinde geçerli olabilirdi. Çünkü o zamanlar o kadar teknoloji yoktu ve ne kadar askerin varsa o kadar iyiydin. Ama günümüzde olay askerle bağlantılı değil teknolojik imkanlarla bağlantılı. Bu yüzden tarafsız düşünmemiz lazım. Akıl var nizam var.
 
  • Beğen
Tepkiler: d4rk3ff3ct ve Mareşal
greenmile

greenmile

Üye
Fakirin cocugu gitsin pkkyla catissin zenginin cocugu 21 gun tatil yapsin sonra buna da bedelli desinler peeh

kapitalizmi bu yuzden sevmiyorum
 
  • Beğen
Tepkiler: PALA. ve Burak
MAFİA.

MAFİA.

Üye


sen ne saçmalıyorsun yahu sen hangi askerin taş sopayla düşman beklediğini gördün her askerin tüm teçhizatını devlet karsılıyor

inanmayan generkurmay'ın sitesine bakabilir.

silah düşmemesi falan bunlar saçmalık herkese yetecek kadar teçhizatımız var.
Askerlik yapmayan bilmez dedim zaten,yazdığımı iyi bir şekilde okusaydın!
Kendim askerlik yaptığım da gece görüş dürbünümün pil parasını bile kendi cebimden öderdim.
Yapmadan,o günleri geçirmeden.''Saçmalıyorsun'' demen gereksiz.Gören değil,yapan bilir!
 
  • Beğen
Tepkiler: Burak

Burak

Üye
Askerlik yapmayan bilmez dedim zaten,yazdığımı iyi bir şekilde okusaydın!
Kendim askerlik yaptığım da gece görüş dürbünümün pil parasını bile kendi cebimden öderdim.
Yapmadan,o günleri geçirmeden.''Saçmalıyorsun'' demen gereksiz.Gören değil,yapan bilir!


bunların hepsini devlet karşılıyor diye düşünüyorum ben.

helikopterlerin yakıt parasını da biz cebimizden veriyoduk demede.
 
  • Beğen
Tepkiler: cargo3230
MAFİA.

MAFİA.

Üye



bunların hepsini devlet karşılıyor diye düşünüyorum ben.

helikopterlerin yakıt parasını da biz cebimizden veriyoduk demede.
Devlet herşeyi karşılamaz,o helikopterin başına birşey gelirse sorumlusu kimse.Onu öpüyorlar.
Bıçağı olmuyan komutan biliyorum ben,şaka gelicek ama kendi gözümle gördüm.
Tırnakçakısı'nın minik bıçakları olur ya,onunla keçi kestik aç kalıpta gebermeyelim diye.
Daha neler neler varda.Boşver...
Ekonomik yönden para kısıtlı olunca araç gereçte kısıtlı oluyor.
Asker halen iki haneli maaş alıyor daha ne olsun...
 
  • Beğen
Tepkiler: Mareşal ve Burak
Catty

Catty

Emekli Yönetici



bunların hepsini devlet karşılıyor diye düşünüyorum ben.

helikopterlerin yakıt parasını da biz cebimizden veriyoduk demede.

Biraz saygılı olur musun?
Bilmediğin şeyler olabilir.
Neticede karşındaki senden gayet yaşça büyük birisi.
Kusura bakma dayanamadım ama lütfen yani...
 
  • Beğen
Tepkiler: Mareşal ve MAFİA.

Burak

Üye
Devlet herşeyi karşılamaz,o helikopterin başına birşey gelirse sorumlusu kimse.Onu öpüyorlar.
Bıçağı olmuyan komutan biliyorum ben,şaka gelicek ama kendi gözümle gördüm.
Tırnakçakısı'nın minik bıçakları olur ya,onunla keçi kestik aç kalıpta gebermeyelim diye.
Daha neler neler varda.Boşver...
Ekonomik yönden para kısıtlı olunca araç gereçte kısıtlı oluyor.
Asker halen iki haneli maaş alıyor daha ne olsun...

yaşayan daha iyi bilir tabiki ama medya'dan bize yansıyan devlet herşeyi karşılıyor kelimesi.


----------Eklendi @ 01:19:07 ---------- Yazıldı @ 01:18:43 ----------

Biraz saygılı olur musun?
Bilmediğin şeyler olabilir.
Neticede karşındaki senden gayet yaşça büyük birisi.
Kusura bakma dayanamadım ama lütfen yani...

fark ettim yaşı şuanda kusura bakmayınız.
 
  • Beğen
Tepkiler: MAFİA.
greenmile

greenmile

Üye
Bedellinin sebebi arac gerec degil olmali mi,olmamali mi bunu tartisalim
 
  • Beğen
Tepkiler: Burak

Burak

Üye
Bedellinin sebebi arac gerec degil olmali mi,olmamali mi bunu tartisalim

benim param yok ben bedelli yapamıyorum diye beni ölüme gönderiyorsa burda bir yanlış var

para babaları keyif çatarken ben neden gidip canım burnumda askerlik yapayım ? param yok diye mi ?

çifte standart sayılmıyor mu bu ? parayı veren askere gitmez demek ki. napalım paramız yoksa ?
 
  • Beğen
Tepkiler: devran_34
MAFİA.

MAFİA.

Üye
Yapmamışlara soralım ozaman.
Olsun mu,olmasın mı?
Olur ise neden,olmaz ise neden?
 
  • Beğen
Tepkiler: Burak
devran_34

devran_34

Üye


benim param yok ben bedelli yapamıyorum diye beni ölüme gönderiyorsa burda bir yanlış var

para babaları keyif çatarken ben neden gidip canım burnumda askerlik yapayım ? param yok diye mi ?

çifte standart sayılmıyor mu bu ? parayı veren askere gitmez demek ki. napalım paramız yoksa ?

şimdi siyasete girecez ama satarsan elektiriği suyu . benzini hiç söylemiyorum bile böyle olur SIRADA KKTC Mİ VAR YOKSA ORAYIDA SATAR
 

Burak

Üye
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt