Vatan Borcu Para İle Ödenmez...

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
MAFİA.

MAFİA.

Üye
Vatan borcu para ile ödenmez içten gelmesi lazım vatanını koruyup kollaması lazım ama vatan borcu kan ile'de ödenmez...
 
  • Beğen
Tepkiler: Mareşal


greenmile

greenmile

Üye
Olmasin tabiki de baslikta da belirtildigi uzere vatan borcu parayla odenmez.

Vatan borcu statu,mevkii,zengin ya da fakir ayrimi gozetmemeli bana gore.

30 yas uzeri bedelli deniyor.Gitsin orada patates soysun ama yinede yapsin.Ama bu ulkenin basindakilerin cocuklari da yapsin,herkese esit olsun

Kabul ediyorum 15 ay cok uzun kisaltilmali ancak birine 21 gin digerine 15 ay dersen orada sıkıntı oluşuyor
 
  • Beğen
Tepkiler: Burak
MAFİA.

MAFİA.

Üye
Zaten bir standart'ı yok ki bundan önce çıkcan bedelli de yaş daha düşüktü şimdi yüksek.
Bunun ortasını bulmuyorlar neden bulmuyorlar?
Kesin bir godoman'ların yaşlarının ortalaması üzerinde yapılmıştır.
Yine onlara yaraması için.
 
greenmile

greenmile

Üye
Bedellinin savunulacak hicbir tarafi yok bana gore atiyorum benim ailem fakirse benim sucum ne?

Toplum icinde direk ayrimciliga sebep oluyor
 
  • Beğen
Tepkiler: Burak
MAFİA.

MAFİA.

Üye
Yıllardan beri kapanmayan dış borç olduktan sonra,herşeye vergi alınıp,x fon'u y fon'u şuraya buraya kullandık bitti derlerse bize hiç bir kazancı olmaz ise fakir daha fakir,zengin ise daha zengin olur.
Bu yönden herkez dolu zaten,ben bile içimi dökmek geliyor buraya ama yapsam da bir faydası olmaz.
Nasılsa kolayına gelen ne ise onu uygularlar,anca başına kötü birşey gelince iki dakika insafa geliyorlar.
 
  • Beğen
Tepkiler: Burak
SHS

SHS

Üye
olmasın ya, ayrımcılık, nerde eşitlik :bilmm
askerlik yapmamak için yurtdışında yaşayanlara kolaylık olsun hemde para alalım..., niye git zorla getir askerlik yapmayanı..
 
greenmile

greenmile

Üye
Hani ekonomi cok iyiydi?
 
  • Beğen
Tepkiler: Burak
_ardaa

_ardaa

Üye
Bedelliye neden karşısınız anlamıyorum zaten şuana kadar zengin olan askerlik yapmadı
 
SHS

SHS

Üye
Tamam bizde bundan sonra düzelmesini istiyoruz, eşitlik istiyoruz, bi tek zengin deil, bi de torpilliler var..
 
cargo3230

cargo3230

Üye
bedelliye karşı olsakta bizi sallayan yok zaten o zaman kaçınılmazsa zevk almaya bakacaz ama sorun şurda gariban çekecek krediyi 5-10 yılda zor ödeyecek 15-20 bini zenginde dalga geçecek bizi 15-20 bin için mi bekletiniz bu kadar alın 50 binide sık sık çıkartın şu belliyi diyecek yada der gibi hareket edecek..... bedelliden daha çok bu zoruma gider...çözümüde var mal varlığını göz önüne alarak yap... adamın parası 10 bine uygunsa onu al diğeri 100 bine uygunsa onu al parası kıymetli olan yapmasın bedelliyi....bu mantıksız demeyin azcıkta gariban değerli hissetsin kendini....
madem amaç para al sana para 2-3 milyar dolar yerine toplansın 8-10 milyar dolar.....
 

FINAL1907

Üye
Bencede vatan borcu parayla ödenmez ama illaki bedelli girecek diyorsanız o halde sabit bir fiyat değil insanların gelirine göre bifeyatlandırma yapsınlar ...Mesela yıllık gelirinin %10 u...
 
devran_34

devran_34

Üye
Bencede vatan borcu parayla ödenmez ama illaki bedelli girecek diyorsanız o halde sabit bir fiyat değil insanların gelirine göre bifeyatlandırma yapsınlar ...Mesela yıllık gelirinin  u...

alajh %10 u diyosan ülkenin en zengini şini bulur 1 lira verir :) fakiri gider yine zam derler faiz derler 2 katı alırlar çünkü bu adamın haklarını savunan bir AVUKATI yok adam hakkını bilmiyor
 
El~PisToLeRo

El~PisToLeRo

Üye
Genel anlamda bakıldıgında bedelli desteklenmeli tabiki.
Gençlerde can tasıyor ve gençlerin çogu askerlikten psikolojik olarak uzaklastılar çogu gitmek istemiyor.
Çünkü kimin kim için öldügü belli degil.Vatan borcu deyip gidiyosun komutanın pkk'lılara bizimkiler diyor!
Milyonlarca para yatırdıgın insansız uçaklar teröristleri görüp haber vermiyor!
Kısaca ortada vatan borcu olsa gidip yapacan hatta kurtulus savası gibi bi durum olsa gidip yapılır ama şuan ki durumda ölen asker kim için ölüyor kimse yanıtlayamaz bunu?
Tabi bide maddiyat kısmı var bedel düsük olursa kimse gitmez,çok olursa zengin rahat eder gibi düsünceler çıkıyor ortaya.
Herkesi mutlu etmek imkansız gibi zaten :hmmm
 
SHS

SHS

Üye
Onlar kağıt üstünde fakir olurlar, battık derler hemen
 
  • Beğen
Tepkiler: devran_34
SHS

SHS

Üye
Sen biliyon, şimdi ben biliyom :)
 
SHS

SHS

Üye
Girme o konulara şimdi, silerler zaten..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt