umutku84
Üye
uzun süredir ideos x5 kullananlar yardım !
merabalar,
ben gio kullanıyorum ablamada hem iyi hem ucuz bi androidli telefon arıyorum. ablam huawei'ye pek güvenemiyo. uzun süredir kullanan arkadşlar varsa (nekadar uzun zaman olabilirse yeni sayılır telefon) eksilerini ilerleyen zamanlarda gördülermi yoksa tam performans devam mı etti?
ben gio kullanıyorum ablamada hem iyi hem ucuz bi androidli telefon arıyorum. ablam huawei'ye pek güvenemiyo. uzun süredir kullanan arkadşlar varsa (nekadar uzun zaman olabilirse yeni sayılır telefon) eksilerini ilerleyen zamanlarda gördülermi yoksa tam performans devam mı etti?

