Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Peki daha sonra ücret alıyor mu ? Topluca falan. Yani hep ücretsiz dimi?
Silinen Üye 440290
Kapalı Hesap
numaran da gözüküyor oraya kayıtlı nickinde. Ben kullanıyorum çok güzel. Rehber de var
Metin MF
Üye
Denedim Çalışıyor Çok
Astrosman
Üye
çok zor durumda kalırsam kullanırım..
mcnpl4
Üye
isim.olarak yublu yaziyo ama bilgilere bakarsan kullaniciadi@numara yazar. listende kayitli biri icin.nasl isim.yazarsa o da oyle
faruk26kuraf
Üye
buraya nasıl üye olunur
cihatyılmaz
Üye
test edildi onaylandı gayet hızlı ve güzell.
fedakar72
Üye
kısa mesaj göndermek bedavamı.sonra karambole gitmeyelim.
Parimli
Üye
Ya mesaj gönderdiğiniz zaman mesaj Yubludan geliyo fakat mesajın başında yublu kullanıcı adın yazıyor ve sonrasında @0123456789 numaran yazıyor. Karşıdaki kişide o numarayı görüp o numaraya mesaj atıyor. Böylece konuşmuş oluyorsunuz. Bir kere üyelik alınca tekrar almaya gerek yok. Bu uygulama Symbian - Android - IOS 'a gelirse sanırsam Avea - Turkcell - Vodafon siteye savaş açar. Çünkü öyle olunca kimse para veripte ücretsiz kısa mesaj hakkı yapmaz ve site yoluyla iletişim kurarlar. Ama ben isterim ki en yakın zamanda mobil için yapılmasını
marist
Üye
TşkLer Kardeşim. NasıL Ücretsiz oLuyor DiyenLere ; Site arksındaki RekLam ResimLeri Sayesinde Ücretsiz oLuyor.
hakan_710
Üye
dikkat edin de gönderdiğiniz mesajlarınızin içeriği çok önemli olmasın yeri geldiğinde annenizden, kardeşinizden yada arkadaşınızdan gizlediğiniz mesajları hiç tanımadığınız bir yer aracılığıyla iletiyosunuz. Sonrasinda bedava sms göndericez diye başınız yanmasın
SilentOne
Üye
bak buna katılıyorum +1
emirhaydarlı
Üye
gelll
ümran
Üye
smsfree bedavamı kardes
phasan
Üye
Cigibo vardi oda kapandi
melikec
Üye
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
tabanlı bir web sitem var. Ücretli olarak müşterilerime sms gönderiyorum. Toplu olarak. Bu sistemle de gönderebilir miyim acaba?