kademxx
Üye
UberMusic Harika Bir Görsellik. Üstelik
Arkadaşlar Yok Böyle Bir Müzik Oynatıcı. Markette 6.43 TL ama ben biraz araştırdım sürümünü buldum. Sizler için de burada paylaşmak istedim.
Lütfen 1 teşekkürü çok görmeyin. Ben SGS2 kullanıyorum hiçbir sorunla karşılaşmadım. lütfen sorunları bildirin.
Buyrun Link burada
Birkaç Resim eklim. Albüm resimlerini eğer varsa gösteriyo zaten, ama arka planda olan Sanatçıların resmini kendi internetten indiriyo bilginize.
----------Eklendi @ 16:57:27 ---------- Yazıldı @ 16:54:48 ----------
Program tam sürümdür.
Lütfen 1 teşekkürü çok görmeyin. Ben SGS2 kullanıyorum hiçbir sorunla karşılaşmadım. lütfen sorunları bildirin.
Buyrun Link burada
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Birkaç Resim eklim. Albüm resimlerini eğer varsa gösteriyo zaten, ama arka planda olan Sanatçıların resmini kendi internetten indiriyo bilginize.
----------Eklendi @ 16:57:27 ---------- Yazıldı @ 16:54:48 ----------
Program tam sürümdür.

