UberMusic Harika Bir Görsellik. Üstelik

Sponsorlu Bağlantılar

kademxx

kademxx

Üye
    Konu Sahibi
UberMusic Harika Bir Görsellik. Üstelik
Arkadaşlar Yok Böyle Bir Müzik Oynatıcı. Markette 6.43 TL ama ben biraz araştırdım sürümünü buldum. Sizler için de burada paylaşmak istedim.
Lütfen 1 teşekkürü çok görmeyin. Ben SGS2 kullanıyorum hiçbir sorunla karşılaşmadım. lütfen sorunları bildirin.
Buyrun Link burada


Birkaç Resim eklim. Albüm resimlerini eğer varsa gösteriyo zaten, ama arka planda olan Sanatçıların resmini kendi internetten indiriyo bilginize.



----------Eklendi @ 16:57:27 ---------- Yazıldı @ 16:54:48 ----------

Program tam sürümdür.
 
  • Beğen
Tepkiler: digitalcemo, ziya09, turkemrah ve 2 diğerleri


onurgunay35

onurgunay35

Üye
Teşekkürler
 
devilmy

devilmy

Üye
saol
 
Terzi38

Terzi38

Üye
tsk kardeş
 

alpik

Üye
sağol
 

sercikan

Üye
kardeş proğramını bi ismini cismini yazsaydın keşke birde resimler gözükmüyor
 

edi1234

Üye
eline saglik
 
tatalanya

tatalanya

Üye
arkadaşlar bende yüklü ve gerçekten çok güzel bir müzik çalar,albüm kapaklarını kendisi netten bulup indiriyor ve görsellik 10/10
 

volki57

Üye
eline sağlıkkk
 
manyak_adam

manyak_adam

Üye
emegine saglik kardes
 

tilaka

Üye
Kullanımı çok basit istediğin müziği anında bulabiliyorsun. Teşekkürle trkcll t10 için uygundur.
 
BarcinSurmeli

BarcinSurmeli

Üye
Müziklerin albüm kapaklarını otomatik bulup indirmesi süper bir olay görünüşü müekemmel. Xperia Neo da sorunsuz ve Desire s de
 
Terzi38

Terzi38

Üye
link kırık
 

reyunder12

Üye
asıl kardes
 
klongs

klongs

Üye
link kırık
 
Emirkan S

Emirkan S

Üye
Teşekkür Ederim Kardeşim Eline Sağlık
 
turkemrah

turkemrah

Üye
link kırık... ben blackmarkt alpha'dan bulup indirdim... programın adı başlıkta yazıldığı gibi UberMusic... değişik skinler de mevcut anladığım kadarıyla... ekleyen arkadaşa da teşekkürler...
 

Burak2000

Üye
emegine saglik arkadasim,sagol
 
KayraBey

KayraBey

Üye
Son sürümü için konu açıyorum arkadaşlar.Bakın avatarıma nasıl uğraşıyorum.Konu muhtemelen akşama onaydan geçmiş olur.Marketteki ücretli son sürümüdür.Biraz sabır :)
 


Üst Alt