Türkiye Nokia’yı Çok Seviyor !

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye


Evet haklısın. WP8 de güzel ama ihtiyacım olan şeyler mevcut olduğu için symbian'a devam ettim.
Abi işin doğrusu ben de geçmekte bayağı bi tereddüt etmiştim, şimdi boşuna tereddüt etmişim diyorum. Mağazada benim için gerekli uygulamarın hemen hemen hepsi mevcut.
 
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
    Konu Sahibi
Oyun meraklıları da biraz sabretsin bakalım bu sefer başka hangi bahaneyi üretecekler.
 
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
    Konu Sahibi
İnşallah daha da hızlı gelişir de iyi bir rekabet görürüz.
 
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
    Konu Sahibi
En azından uygulamaları baştan sağma değil ayıklanmış o yüzden kuru kalabalık yapmıyor ve bu da az gibi görünüyor aksine daha iyi bence.
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
En azından uygulamaları baştan sağma değil ayıklanmış o yüzden kuru kalabalık yapmıyor ve bu da az gibi görünüyor aksine daha iyi bence.
Hay ağzını öpeyim aynen öyle. Biraz da uygulamanın azlığından dolayı fiyatlar uçuk geliştirici sayısı arttıkça fiyatlarda düşer zamanla artık.
 
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
    Konu Sahibi
İnşallah düşer.
 
___kaptan___

___kaptan___

Üye
Aynen oyun uygulamaları için 2013 ilk çeyrekte ciddi değişikler olacak. (İnş.)

Şimdiye kadar Android cihaz kullanmadığım halde Nokia'nın statejik hataları yüzünden benim gönlüm Android'den yana lâkin 2013 yılı içerisinde oyun/uygulama anlamında gelişmesini isterim, ki bunlarda gelişme gösterir ve de (misal) bir Note2 boyutlarında Purewiev kamera vb nokia'nın can damarı özelliklerinde cihaz gelir ise işte o zaman ben deniz ___kaptan___ ''Nokia'dan şaşmam'' sözümün arkasında dururum :tebessüm:
 
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
    Konu Sahibi
Eyvah sinirlendi :ehe
 
Dumbledore

Dumbledore

Üye
Symbianı bırakması kötü oldu.Ona devam etse,ona destek bulsa fena olmazdı.Microsoft ile başarılar dilemekten başka çaremiz yok.:D
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
Şimdiye kadar Android cihaz kullanmadığım halde Nokia'nın statejik hataları yüzünden benim gönlüm Android'den yana lâkin 2013 yılı içerisinde oyun/uygulama anlamında gelişmesini isterim, ki bunlarda gelişme gösterir ve de (misal) bir Note2 boyutlarında Purewiev kamera vb nokia'nın can damarı özelliklerinde cihaz gelir ise işte o zaman ben deniz ___kaptan___ ''Nokia'dan şaşmam'' sözümün arkasında dururum :tebessüm:
Haydi hayırlısı inşallah, oyun konusunda sıkıntı olacak bir durum yok aslında bildiğiniz gibi gameloft 12 yeni oyunu windows phone plartformu için hazırlıyor, firma bu oyunlar hakkında duyuru gerçekleştirmişti. Oyunların en büyük özelliği Xbox sistemi ile entegre olmaları ki bu sayede oyunlarla ilgili istatistikler ve bilgileri Xbox sistemi üzerinden paylaşabilme ve takip edebilme imkanına da sahip olacağız. Gamloft‘un duyurduğu 12 oyun arasında şunlar var; Modern Combat 4, Zero Hour, The Dark Knight Rises, Real Soccer 2013, Order & Chaos Online, N.O.V.A. 3, Near Orbit Vanguard Alliance, Asphalt 7. Ayrıca nokianın ekran boyutunu dahada artıracağını hiç sanmıyorum.
 
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
    Konu Sahibi
Symbian artık geri kaldı bence onu bırakması normal ama keşke MeeGo ile wp8 eşzamanlı olarak devam etseydi.
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
Symbian artık geri kaldı bence onu bırakması normal ama keşke MeeGo ile wp8 eşzamanlı olarak devam etseydi.
Gerçekte Nokia'nın meego ile devam etmesini isterdim, gerçekten harika bir sistem ama nasip değilmiş.
 
TheLastWarrior

TheLastWarrior

Üye
Nokiada Bizi Sevecek mi Peki :ehe :sirit:
 
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
    Konu Sahibi
Çoğu kişiler daha MeeGo işletim sistemine sahip telefon olup olmadığını bilmiyor. Ben kullandım valla çok rahat.Keşke Lumia'ların bazı versiyonları MeeGo olarak üretilse ve bunu kullanıcı seçse.
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
Çoğu kişiler daha MeeGo işletim sistemine sahip telefon olup olmadığını bilmiyor. Ben kullandım valla çok rahat.Keşke Lumia'ların bazı versiyonları MeeGo olarak üretilse ve bunu kullanıcı seçse.
İşte o vakit tadından yenmez Nokia.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt