Türkiye Nokia’yı Çok Seviyor !

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


MaxipmaN

Üye
ben sevmiyom bi güncelleme çıkarmadı
 
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
    Konu Sahibi
Valla Nokia'yı şu açıdan çok seviyorum.

5800'a güncelleme atmıyor niye ?

Güncelleme atıp kullanıcıyı yormuyor yani hep bizi düşünüyor elimizi sıcak sudan soğuk suya sokmuyor zaten desteği de çekti çünkü artık kendi ayaklarımızın üzerinde durmamızı istiyor böyle bir firma olamaz bu devirde. Baba oğluna yapmıyor bunu :ehe
 
___kaptan___

___kaptan___

Üye
Valla Nokia'yı şu açıdan çok seviyorum.

5800'a güncelleme atmıyor niye ?

Güncelleme atıp kullanıcıyı yormuyor yani hep bizi düşünüyor elimizi sıcak sudan soğuk suya sokmuyor zaten desteği de çekti çünkü artık kendi ayaklarımızın üzerinde durmamızı istiyor böyle bir firma olamaz bu devirde. Baba oğluna yapmıyor bunu :ehe

:alkis :alkis :alkis :D
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
fazlaca seviliyor burada
 
symbian.forever

symbian.forever

Üye
Nokia candır :pro:
 
komando04

komando04

Üye
haber için teşekkürler Nokia herzanan önde
 
.Murat.

.Murat.

Üye
karşılıksız sevgi bu madem kale türkiye ilk değilde neden en son bize gönderiyor telefonları
kısa bir mantık yapalım buldum:Dönce kıytırık müşterilerine kullandırıyor sorun varsa o telefonları yollamıyor bize:D
 
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
    Konu Sahibi
karşılıksız sevgi bu madem kale türkiye ilk değilde neden en son bize gönderiyor telefonları
kısa bir mantık yapalım buldum:Dönce kıytırık müşterilerine kullandırıyor sorun varsa o telefonları yollamıyor bize:D
:kac:
 
.Murat.

.Murat.

Üye
one yav furkan:D
 
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
    Konu Sahibi
Pardon kuzenim yazmış :eller:
 
Mazlum Somer

Mazlum Somer

Üye
Ben Android'e Gecseydi Birsey Degismezdi 'Pek Fazla' ..

WP'yi Secmekle En Dogru Karari Verdi Bence :oke:
 
ConnorKenway

ConnorKenway

Üye
Evvvet ama babam sevmiyor :)
 
___kaptan___

___kaptan___

Üye
I love you Nokia <3 I love you Nokia <3 görende beni Nokia fanı zanneder :kıskıs: fan felan değilim ha yanlış anlamayın :sirit: Nokia'dan hoşlanıyorum platonik bi aşk bizimkisi :(
 
DaNq3rB0y

DaNq3rB0y

Üye
nokianın kalesi Türkiyedir :oke:
 
alaStar

alaStar

Üye
Çoook seviyozzz:sirit:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt