@Peocawe, kardeş biliyorsun benim T20'ye bi Cyanogen mod yükledim daha geri alınamaz hal aldı ama memnunum yani sıkıntısı yok.Mod hataları yüzünden biraz kasıyor ve radyo falan yok. Bu mod u denedin mi? ICS temalı bir rom güzeldir, kaybedecek birşeyim yok yüklerimde, yorum almak istedim

Öbür romu yüklediğim için yeni reco menü var şuan bende turunculu olan bir daha yüklememe gerek yoktur herhalde? Deneyip yorum atarım bende, öbür moda göre hızlıdır inşallah

Öbür mod ile 2.3.5 olmuştu şimdi 2.3.7 olacak, root var herhalde? Göremedim yazılardada? Ayrıca o.c yapılmış yani T20 çok dehşet bircihaz değil o.c ne kadar gider makineye bilmiyorum birşey yapmıyordur herhalde?
edit: telefonumda şuan huawei all backup var onla uygulamaları ve oyunları yedekle desem sd karta yedekler, rom sonrası geri yükle diyince sağlıklı bir şekile tekrar çalışır mı?
----------Eklendi @ 20:49:20 ---------- Yazıldı @ 19:11:28 ----------
Az önce bahsedilen bu ICS romunu daha doğrusu C7 modunu kurdum, süper bir arayüz var.Alışmam biraz zaman alıcak, arada desktop kasıyor gibi fakat launcher sonuçta normal karşılıyorum.Sonunda şu T20'yi radyolu gördüm

Ayrıca bende NFC çalışıyor, internetten buldum, T20 orjinal Turkcell rom rootlanmış ve NFC dosyaları hacklenerek diğer romlara uyarlanmış.Bende NFC servisi adında, T20 ile gelen birkaç kb lık küçük dosyayı değiştirilmişolarak kurdum ve net açarsam Wifi hariç Cep-T cüzdan falan giriyor.Beleş olması için Turkcell'e gidip sim card değiştircem ıvır zıvır sonraki işler

NFC ve Radyo var, NFC için burda yok zannedersem ama nette araştırırsanız bulursunuz, tanınan Android sitelerinde var

Hayret telefonum rom kabl etmiyordu bunu etti, mod olduğu için galiba
Uzun lafın kısası daha birkaç saat oldu daha oyunlara falan girmedim nasıl diye deneyecem onuda şarj ediyorum şuan şimdilik memnunum bir sorun yok, 2.3.7 güncellemeside cabası

Bizim bu telefonlara 4.0 haram :P Winamp bendede çalışmıyor Winamp yerine daha kaliteli birşey indircem marketten tekrar indirceğime bakacaz artık

Çeşit çeşit BackUp prgoramı gelmiş Huawei orjinal BackUp yeterdi aslında

Cyanogen ayarları da keşke TR olsada iyice rahat kurcalayabilsem ingilizce yeterli olmayınca biraz uzak kalıyorum,İspanyolca ne dilmiş arkadaş

TR çeviriyim diye canım çıktı girmediğim yer kalmadı
Neyse, hazırlayanların eline sağlık, T20'cilere tavsiye ederim

----------Eklendi @ 20:53:06 ---------- Yazıldı @ 20:49:20 ----------
edit: Winamp yükleyince eski cyanogen modumdan kaynaklanan cızırtılar gidicek dendi, Winamp çalışmıyor demiştim, MoboPlayer var cızırtı var gibi, Winamp kursam düzelir mi? Ya dabunun bir ayarı var mı? Veya Winamp dışı bir mp3 programı yükselesem sorunsuz ses çıkar mı? Eski Cyanogen 7.2 modunda ses yükselsin diye ekoleyzer ile oynanmış bu seferde hoparlör cızırdar olmuştu,kulaklıkta sorun yoktu ama