t20 Ice Cream Sandwich temalı ROM.

Sponsorlu Bağlantılar

Yasin1077

Üye
Çok Teşekkür Ederim kardeşim muhteşem şarj 1.5 gün gidiyo hiç hata vemiyo benim batarya sapıtmıyo ayreten google da biraz araştırma yaparlarsa dsp manager i nasıl yükliceklerini öürene bilirler bn yükledim çok mmemnunum Tekrar teşekkürler
 


kaoos_88

Üye
eline sağlık 2 dk da kurdum seri stabıl suana kdr herhangı bır sorun olmadı cok rom denedım hepsın 1 hafta sonra sısme donma yaptı bu cok serı gozukuyor ıns hep boyle gıder emegıne sağlık rom sorunsuz beyler skntısız kurunuz ;)
 

kaoos_88

Üye
hersey calsıyorda yanlız instagram acılmıyor sorun olustu diyor yükleyen arkadas varmı instagramı??? acıl yardım lutfen
 

Benzer Konular



Üst Alt