Turkcell MAXI IQ tablet root yapma...( İlk Defa Maxicep'te )

Sponsorlu Bağlantılar

GlasTes

GlasTes

Üye
Fujitsu 14405 yazılımını yani yeni sürümü orijinal recovery den yükleyebileceğiniz şekilde düzenledim. Yazılım sıralamasında bir takım değişiklikler olduğu için önceki 14205 yöntemi bunda çalışmamış. Elimde tablet olmadığı için denemesini siz yapacaksınız muhtemelen şimdiki düzenleme ile olacaktır. Upload ediyorum, yükleme bitince paylaşacağım şu anda yüzde 10 yükleme bitmiş durumda.
Tamam Bekliyorum :) İnşallah Çalışır Telefon İnterneti İle Giriyorum Pcye
 


novagtv

novagtv

Üye
Ooooo iyi oldu bu adamsın
 
novagtv

novagtv

Üye
Ben yolladım çökertip 2-3 hafta bekledim :(
 
xpaede

xpaede

Üye
    Konu Sahibi
Düzenlenmiş 14405 yazılımının linki hafıza kartınızı bir şekilde pc ye bağlayarak bu dosyayı içine atın ve konuda anlatıldığı gibi orijinal recoveryden yüklemeyi yapın sonrasında yine recovery açılacaktır wipe data yapın ve tableti yeniden başlatın. Not: Tablete şu anda sahip olmadığımdan dolayı test etme şansım olmadı. Deneyenler bildirim yaparsa sevinirim.
 
  • Beğen
Tepkiler: novagtv
novagtv

novagtv

Üye
Düzenlenmiş 14405 yazılımının linki hafıza kartınızı bir şekilde pc ye bağlayarak bu dosyayı içine atın ve konuda anlatıldığı gibi orijinal recoveryden yüklemeyi yapın sonrasında yine recovery açılacaktır wipe data yapın ve tableti yeniden başlatın. Not: Tablete şu anda sahip olmadığımdan dolayı test etme şansım olmadı. Deneyenler bildirim yaparsa sevinirim.
deniyorum şuan ınstalling update adımına geldi bişey yapıyor
 
xpaede

xpaede

Üye
    Konu Sahibi
Uğraşınız için teşekkürler original recovery ile yazılım yüklemesi başarılı oldu
Rica ederim. Sorunun çözüldüğüne sevindim umarım bu durumdaki diğer arkadaşlarda bu şekilde sorunlarını çözerler.
 
novagtv

novagtv

Üye
Root kiti ile root atmaya çalışınca failed to start daemon ve adb server error 109 diyor windows 8 x64
 
novagtv

novagtv

Üye
Başka root yolu yokmu olmuyor
 
xpaede

xpaede

Üye
    Konu Sahibi
.
Başka root yolu yokmu olmuyor

Driverlar 64 bit ile uyumlu değiller.32 bit pcde root elde edebilirsiniz. Bunun dışında kingoapp isimli programı root için deneyebilirsiniz. Sonucu yazarsanız daha fazla yardımcı olabilirim.
Root kiti ile root atmaya çalışınca failed to start daemon ve adb server error 109 diyor windows 8 x64

Bir de geliştirici seçeneklerinden usb debuggingi aktif ettiniz değil mi ?
 
novagtv

novagtv

Üye
Geliştiriciden usb hata ayıklama seçili değilken driver sorunu olmuyor cihazda ama açınca driver yüklü değil diyor .,sanal xp motoru kursam olurmu
 
novagtv

novagtv

Üye
Aktif edimce bilgisayar driver i tanımıyor
 
novagtv

novagtv

Üye
Link versen?!
 
GlasTes

GlasTes

Üye
Konudaki program root yetkisi konusunda yardımcı olabilir. Root kitinin yaptığı da ilk başta bootloader unlock yöntemidir. Ancak sadece 32 bit desteği olduğundan bu program daha çok işinizi görecektir.
Benimkide bootloader kilidini kirdi ama maxi iq da fujitsuda olurmu bilemem :) ben rootladim tableti
 


Üst Alt