. . . EmreG . . . Üye Telefonu Aç Kapa Yaptım. Şimdi Türk Telekom Yazıyor. Hayırlı Olsun. Ne Diyelim...
cihanata_1 Üye SeeTake' Alıntı: Bende Hâlâ AVEA Yazıyor Beyler. Genişletmek için tıkla ... aynen Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız Ekli dosyalar Eklentileri görebilmek için Giriş yap veya üye ol.
SeeTake' Alıntı: Bende Hâlâ AVEA Yazıyor Beyler. Genişletmek için tıkla ... aynen Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Serhan Üye İşte bu yüzden bu kadar tepkiliyim. En kısa zamanda vodefone'a geçiyorum Genc007' Alıntı: zaten daha önceden öldürmüşlerdi. şimdi gömdüler. bayağı büyük bir yer kaplamış. tt felan yapsalardı keşke. Genişletmek için tıkla ...
İşte bu yüzden bu kadar tepkiliyim. En kısa zamanda vodefone'a geçiyorum Genc007' Alıntı: zaten daha önceden öldürmüşlerdi. şimdi gömdüler. bayağı büyük bir yer kaplamış. tt felan yapsalardı keşke. Genişletmek için tıkla ...
Emre Üye cihanata_1' Alıntı: annemin telefonuna takıyorum türk telekom kendi telefonuma takıyorum avea Genişletmek için tıkla ... Telefonu kapatıp açmayı denediniz mi?
cihanata_1' Alıntı: annemin telefonuna takıyorum türk telekom kendi telefonuma takıyorum avea Genişletmek için tıkla ... Telefonu kapatıp açmayı denediniz mi?
cihanata_1 Üye RetaXter' Alıntı: Telefonu kapatıp açmayı denediniz mi? Genişletmek için tıkla ... 50.ye kapatıp açıyom aynı
RetaXter' Alıntı: Telefonu kapatıp açmayı denediniz mi? Genişletmek için tıkla ... 50.ye kapatıp açıyom aynı
Baydırman Moderator Konu Sahibi cihanata_1' Alıntı: 50.ye kapatıp açıyom aynı Genişletmek için tıkla ... bug
Baydırman Moderator Konu Sahibi Serhan' Alıntı: İşte bu yüzden bu kadar tepkiliyim. En kısa zamanda vodefone'a geçiyorum Genişletmek için tıkla ... en azından üç harf bir boşluk eksik
Serhan' Alıntı: İşte bu yüzden bu kadar tepkiliyim. En kısa zamanda vodefone'a geçiyorum Genişletmek için tıkla ... en azından üç harf bir boşluk eksik
Baydırman Moderator Konu Sahibi cihanata_1' Alıntı: sadece 4.5g destekli sim kartı olanlarda mı yazıyor acaba Genişletmek için tıkla ... cihanata_1' Alıntı: annemin telefonuna takıyorum türk telekom kendi telefonuma takıyorum avea Genişletmek için tıkla ... sanmam
cihanata_1' Alıntı: sadece 4.5g destekli sim kartı olanlarda mı yazıyor acaba Genişletmek için tıkla ... cihanata_1' Alıntı: annemin telefonuna takıyorum türk telekom kendi telefonuma takıyorum avea Genişletmek için tıkla ... sanmam
KinG Tornado Üye Türkiye'de Turkcell'i 4.5G'de Fiber Hız Olarak Kimse Kolayına Geçemez. En Fazla İhale Parasını Onlar Verdiler.
Türkiye'de Turkcell'i 4.5G'de Fiber Hız Olarak Kimse Kolayına Geçemez. En Fazla İhale Parasını Onlar Verdiler.
Baydırman Moderator Konu Sahibi cihanata_1' Alıntı: ss atayım istersen? Genişletmek için tıkla ... ikinci alıntı ilk alıntının cevabınıveriyor demek istemiştim ben KinG Tornado' Alıntı: Türkiye'de Turkcell'i 4.5G'de Fiber Hız Olarak Kimse Kolayına Geçemez. En Fazla İhale Parasını Onlar Verdiler. Genişletmek için tıkla ... Türk Telekomdan kiralıyorlar diye düşünüyorum. Turkcell ve Vodafone a kazı izni vermiyorlar diye duydum.
cihanata_1' Alıntı: ss atayım istersen? Genişletmek için tıkla ... ikinci alıntı ilk alıntının cevabınıveriyor demek istemiştim ben KinG Tornado' Alıntı: Türkiye'de Turkcell'i 4.5G'de Fiber Hız Olarak Kimse Kolayına Geçemez. En Fazla İhale Parasını Onlar Verdiler. Genişletmek için tıkla ... Türk Telekomdan kiralıyorlar diye düşünüyorum. Turkcell ve Vodafone a kazı izni vermiyorlar diye duydum.
cihanata_1 Üye Serhan' Alıntı: JB yapıp o yazıyı Avea olarak değiştiricem Genişletmek için tıkla ... bende root atıp türk telekom olarak
Serhan' Alıntı: JB yapıp o yazıyı Avea olarak değiştiricem Genişletmek için tıkla ... bende root atıp türk telekom olarak
Baydırman Moderator Konu Sahibi Serhan' Alıntı: JB yapıp o yazıyı Avea olarak değiştiricem Genişletmek için tıkla ... hazır yapmışken aria yap
Serhan' Alıntı: JB yapıp o yazıyı Avea olarak değiştiricem Genişletmek için tıkla ... hazır yapmışken aria yap