Arkadaşlar Trident T1000 aldım 6 aydır kullanıyorum sorunsuz çalışıyor telefon fakat sakın telefonunuzu düşürmeyin ben düşürdüm ve telefonun ekranı çatladı dün servise verdim garantiden çıktı adamlar benden 130 TL istedi hem dokunmatiği bozuldu hemde camı çatladı çift camlıymış ve pahalıymış camları. Fakat telefon çok güzel videoları yüksek kalitede bile izleyebiliyosun fakat yan çevirince telefonu kasıyor sizde çözünürlüğünü daha düşük yapmaya çalışın çeviri programlarıyla. 3G olmadığı için internete girmek zaman alıyor şebekenin çektiği bi yerde hızlıca internete giriyor. Opera 4.4 sürümü var çok hızlı ve çok kullanışlı dokunmatiği samsung corby'e göre daha iyi java tam ekran oyun oynayabiliyorsunuz. Şu siteden 320x480 boyutlarında oyunlar var ve ben kendi telefonuma yükledim gayette güzel oynuyabiliyorum kendi orjinal oyunları gibi.
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
bu siteden yararlanabilirsiniz oyun için. müzikçaları var gayet iyi ses veriyor tiz var orjinal iphone 4 ten daha iyi ses çıkarıyor emin olabilirsiniz arkadaşın telefonuyla kıyasladım tridentteki ses daha iyi çıkıyor arkadaş bile dedi onda orjinal iphone 4 olduğu halde

iphone logolu kapak yok hiçbir yerde bulamazsınız. iphone 4 için kullanılan kılıflar tridente tam oturuyor ama yan tuşları biraz içinde kalıyor. kamerası 2 mp fakat flash kullanılmaz flashı kullanınca siz görünmüyorsunuz bile yinede iyi diyebilirim kamerası için. Telefon java uyumlu olduğu için işletim sistemi yok ve kasıyor bazen okadarı da olsun ama artık demi

Bence gayet kullanışlı bir telefon dış görünüşü aynı iphone 4 fakat yandaki çizgiler yok yani bakılınca çakma olduğu belli oluyor ama herkese tavsiye ederim. Radyosu çok iyi telefonla görüşme yaparken arkadan cızıltı falanda gelmiyor gayet net ses geliyor şebekesiz yerde konuşma kapanabilir. Mesajlarda zorluk yaşayabilirsiniz sayılar için birkaç adım izlemeniz gerekiyor ve ondada sorun olduğunu sanmıyorum gayet iyi mesaj yazılıyor. Arama cevaplama ve numara girme iphone'un aynısı. 4 Gb hafıza kartı taksanız kasma kitlenme olmuyor. Wlan'a gelince oda içinde çok iyi çekiyor fakat biraz uzaklaşınca 1 mbps 'a düşüyor hız hiç çekmiyor denebilir o yönden wireless okadar iyi değil. Hesap makinesi çok kullanışlı ne ararsanız var karekök pi sayısı falan ve iphone 4 teki hesap makinesinin aynısı

Kısacası almaya değer bir telefon çok tavsiye ederim

kusura bakmayın arkadaşlar çok uzun yazdım ama bütün yorumları okudum kimisi iyi kimisi kötü diyor en doğrusu böyle

bu arada telefonda çıkar sorunlar telefondan telefona değişebilir ben şanslıyım benim telefonumda bi problem çıkmadı

Sorusu olan danışmak isteyen varsa buyursun.