Trident T1000 Gördünüzmü?

Sponsorlu Bağlantılar

liveoralive89

Üye
T-1000'i 3 aydır kullanıyorum hiç bi sorun yok tavsiye ederim
 


zibidiii

Üye
Arkadaşlar Trident T1000 aldım 6 aydır kullanıyorum sorunsuz çalışıyor telefon fakat sakın telefonunuzu düşürmeyin ben düşürdüm ve telefonun ekranı çatladı dün servise verdim garantiden çıktı adamlar benden 130 TL istedi hem dokunmatiği bozuldu hemde camı çatladı çift camlıymış ve pahalıymış camları. Fakat telefon çok güzel videoları yüksek kalitede bile izleyebiliyosun fakat yan çevirince telefonu kasıyor sizde çözünürlüğünü daha düşük yapmaya çalışın çeviri programlarıyla. 3G olmadığı için internete girmek zaman alıyor şebekenin çektiği bi yerde hızlıca internete giriyor. Opera 4.4 sürümü var çok hızlı ve çok kullanışlı dokunmatiği samsung corby'e göre daha iyi java tam ekran oyun oynayabiliyorsunuz. Şu siteden 320x480 boyutlarında oyunlar var ve ben kendi telefonuma yükledim gayette güzel oynuyabiliyorum kendi orjinal oyunları gibi. bu siteden yararlanabilirsiniz oyun için. müzikçaları var gayet iyi ses veriyor tiz var orjinal iphone 4 ten daha iyi ses çıkarıyor emin olabilirsiniz arkadaşın telefonuyla kıyasladım tridentteki ses daha iyi çıkıyor arkadaş bile dedi onda orjinal iphone 4 olduğu halde :) iphone logolu kapak yok hiçbir yerde bulamazsınız. iphone 4 için kullanılan kılıflar tridente tam oturuyor ama yan tuşları biraz içinde kalıyor. kamerası 2 mp fakat flash kullanılmaz flashı kullanınca siz görünmüyorsunuz bile yinede iyi diyebilirim kamerası için. Telefon java uyumlu olduğu için işletim sistemi yok ve kasıyor bazen okadarı da olsun ama artık demi :) Bence gayet kullanışlı bir telefon dış görünüşü aynı iphone 4 fakat yandaki çizgiler yok yani bakılınca çakma olduğu belli oluyor ama herkese tavsiye ederim. Radyosu çok iyi telefonla görüşme yaparken arkadan cızıltı falanda gelmiyor gayet net ses geliyor şebekesiz yerde konuşma kapanabilir. Mesajlarda zorluk yaşayabilirsiniz sayılar için birkaç adım izlemeniz gerekiyor ve ondada sorun olduğunu sanmıyorum gayet iyi mesaj yazılıyor. Arama cevaplama ve numara girme iphone'un aynısı. 4 Gb hafıza kartı taksanız kasma kitlenme olmuyor. Wlan'a gelince oda içinde çok iyi çekiyor fakat biraz uzaklaşınca 1 mbps 'a düşüyor hız hiç çekmiyor denebilir o yönden wireless okadar iyi değil. Hesap makinesi çok kullanışlı ne ararsanız var karekök pi sayısı falan ve iphone 4 teki hesap makinesinin aynısı :) Kısacası almaya değer bir telefon çok tavsiye ederim :) kusura bakmayın arkadaşlar çok uzun yazdım ama bütün yorumları okudum kimisi iyi kimisi kötü diyor en doğrusu böyle :) bu arada telefonda çıkar sorunlar telefondan telefona değişebilir ben şanslıyım benim telefonumda bi problem çıkmadı :) Sorusu olan danışmak isteyen varsa buyursun.
 
ERCANKURTULUS

ERCANKURTULUS

Üye
Trident Kadar Nefret Ettiğim Marka Yok
 

tekwandocu

Üye
Arkadaslar siz neyin tartismasini yapiyorsunuzki?? bu devirde enkotu isletim sistemi syimbian ve syimbian in en kotusu bile bakarak bir yeknoloji harikasi sayilir.. hele hele gunumuzde android varken ve 300 tl ye bile android isletim sistemli en kotu 600 mhz islemcili bir telefon alabiliyorken.. ne diye 250 tl veripte sadece gorunumu gunumuze uyan ama isletim sistemi yillar oncesinin en dusuk java sistemi olan telefonuna islemci hizi bile olmayan wap ile internette yarim saatte bir sayfa acabilen cihaza neden gorunumu icin bukadar para veresiniz ya?? bu cihaza guzel diyen herkese sesleniyorum arkadaslar tek amacim sizleri aydinlatmak bilgilendirmek.. ben telefon teknisyeniyim bu cihazaguzel diyen arkadaslarim gitsin 50 tl daha fazla verip.yada ayni paraya ikinci el en kotu olan yuzune bakilmayacak kadar kotu gorunen android isletim sistemli bir cihaz alsin iki gun kullansin fikrini degistirmezse ben buradayim sorsun aydinlatayim....
 

Benzer Konular



Üst Alt