yağ polar bir madde değildir cihaz içinde herhangi bir şekilde oksitlenmeye yol acmayacak diye düşünüyorum bu sebeple pek problem olmaz. eğer içindeki yağı temizlersen veya temizletirsen sorun duzelecektir.
ben olsam birde şunu denerdim, birkaç damla benzin temin edip aynı yere biraz uygulardim, benzin yağı çözen bir maddedir. biraz ugrasirsan aynı ölçüde sanırım 3 veya 4 seferde benzin yeterince yağı cozmus olacaktır, benzin çok çabuk uçucu bir madde de olduğundan sanıyorum uctugunda problemin çözülür . yanlış anlama telefonu alıp benzine yatır demiyorum. yağı damlattigin noktaya birkaç damla damlatarak sorununu asabilirsin.