Tavsiye Telefonun üstüne yağ döktüm

Sponsorlu Bağlantılar

Silinen üye 2362831

Kapalı Hesap
Silindi
 
Son düzenleme:


okankayci

okankayci

Üye
    Konu Sahibi
Saç kurutma makinası ile kurutmayı deneyebilirsin. 3 yada 4 gün hiç açma. 1 damladan az dökmüșsün pek sorun çıkacağını sanmıyorum.
Seste yarı yarıya bı dusus var o riskli cünkü yağ alev alabılır acaba yarın servıs acık olurmu :)
 

Silinen üye 2362831

Kapalı Hesap
Silindi
 
Son düzenleme:

Silinen üye 2362831

Kapalı Hesap
Silindi
 
Son düzenleme:

Silinen üye 2362831

Kapalı Hesap
Silindi
 
Son düzenleme:

MaxipmaN

Üye
Saç kurutma makinası ile kurutmayı deneyebilirsin. 3 yada 4 gün hiç açma. 1 damladan az dökmüșsün pek sorun çıkacağını sanmıyorum.
şu zararlı yöntemden vazgeçmeyenler de varmış hala
 

Silinen üye 2362831

Kapalı Hesap
Silindi
 
Son düzenleme:

Silinen üye 2362831

Kapalı Hesap
Silindi
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: MaxipmaN
Seglopsi

Seglopsi

Üye
yağ polar bir madde değildir cihaz içinde herhangi bir şekilde oksitlenmeye yol acmayacak diye düşünüyorum bu sebeple pek problem olmaz. eğer içindeki yağı temizlersen veya temizletirsen sorun duzelecektir.
ben olsam birde şunu denerdim, birkaç damla benzin temin edip aynı yere biraz uygulardim, benzin yağı çözen bir maddedir. biraz ugrasirsan aynı ölçüde sanırım 3 veya 4 seferde benzin yeterince yağı cozmus olacaktır, benzin çok çabuk uçucu bir madde de olduğundan sanıyorum uctugunda problemin çözülür . yanlış anlama telefonu alıp benzine yatır demiyorum. yağı damlattigin noktaya birkaç damla damlatarak sorununu asabilirsin.
 
  • Beğen
Tepkiler: okankayci
okankayci

okankayci

Üye
    Konu Sahibi
yağ polar bir madde değildir cihaz içinde herhangi bir şekilde oksitlenmeye yol acmayacak diye düşünüyorum bu sebeple pek problem olmaz. eğer içindeki yağı temizlersen veya temizletirsen sorun duzelecektir.
ben olsam birde şunu denerdim, birkaç damla benzin temin edip aynı yere biraz uygulardim, benzin yağı çözen bir maddedir. biraz ugrasirsan aynı ölçüde sanırım 3 veya 4 seferde benzin yeterince yağı cozmus olacaktır, benzin çok çabuk uçucu bir madde de olduğundan sanıyorum uctugunda problemin çözülür . yanlış anlama telefonu alıp benzine yatır demiyorum. yağı damlattigin noktaya birkaç damla damlatarak sorununu asabilirsin.
Kardeşim doğru diyosun ama işte onu yapamam şuan kullanıyorm sorun yok gibi sadece ses hafif kısık oda rahat duyuluyo her ihtimale karsı servise götürücem :)
 
  • Beğen
Tepkiler: MaxipmaN


Üst Alt