telefonum son bi aydır çok ağır işkence gibi resmen kaç kez hard ve soft format attığımı unuttum en son versiyonda lifeblog kapalı yapılacaklarda speed quick ayarları yapılı 2 gb harfıza kartında 500 mb boş telefonda 40 mb boş ama hala kasıyor ne yapmam gerek ?