Telefonum çekmiyor... N8

  • 9 Ekim 2012
  • 2481 Okunma
  • 10 Cevap

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. Arkadaşlar bende N8 var ama sanırım telefonun anten problemi var.Hiç bir yerde doğru düzgün çekmiyor.Evin belli bölümlerinde sınırlı bir şekilde çekiyor.Hatta bir problem yok denedim diğer telefonlarda sorunsuz bir şekilde çekiyor ama N8'de maalesef bir türlü çekmior.Aramalarda bağlantı kopuyor mesajlarımı göndermiyor vs.böyle birşey daha önce başına gelen var mı sorunu nasıl çözebiliriz.Bu arada telefonun 6 aylık garantisi daha var.
     


    Yazan: reckless28
  2. servise ver bence anten çekim sorunu olan cihazlar tamir edilemiyor koşulsuz degişimi gerekir yazılımsal sorunu yoksa
     
  3. Selam;

    Telefonu kargo ile türkiyenin herhangi bir yerinden karşı ödemeli yani alıcı olan yetkili servis ödeme yapacak şekilde arızasını ve kendi adın ve açık adresinle güzel bir pakete koyarak nokia yetkili servise göndermelisin bence.

    Adres:Bağlarbaşı Mah. Atatürk Cad. Çağla Sok. No:9 Maltepe TR-34848 İstanbul / Türkiye TELESERVICE YETKILI CEP TELEFONU SERVISI
    Telefon:+90 (0) 216 458 97 97



    NOKIA nın yetkili servisi olarak Teleservice firması, ücretsiz olarak kargoyu da kaşılayarak garantiliyse telefonunu onarıp kargo ile tekrar kapına kadar gönderiyor.

    haberin olsun.




     
  4. dostum telefonun altındaki kısımda kırılma varmı yada oynama ?
     
  5. Bendede Oldu O Sorun Kendim Yaptım Garanti İle Uğraşmak Cazip Gelmiyor Bana

    Yardımcı Video Vereyim

    [video=youtube;GpOLpPu0cEo]http://www.youtube.com/watch?v=GpOLpPu0cEo[/video]
     
  6. Cevaplar için teşekkürler,telefonda hiçbir darbe kırık vs yok dostum.Servise göndericem ama nasıl göndericeğim direk kargolayacağım mı biraz daha bilgi lazım dostum veya herhangi bir telefon şubesi vs. telefonu göndermez mi acaba? Telefonun değişeceğine pek ihtimal vermiyorum ama değişirse iyi olur tabii. :)
     
  7. Garantiyi sağlayan firma kim? Çünkü sadece teleservis değil,genpa,kvk falanda servisleri ama hangisi sağlıyorsa öğrenmeniz lazım,sonra o firmanın anlaşmalı kargosu olur onu öğrenmeniz lazım ve hangi kargoysa ona teslim edip ücretsiz olarak firmaya gönderiliyor.
     
  8. telefonu nereden aldın
     
  9. Kargo şirketleri telefon taşımıyor diye duudum emin değilim ama. Ayrıca sorununuz bağlantı ayarlarından kaynaklanıyor olabilir. Eğer belle veya belle refresh işletim sistemini kullanıyorsanız, üstteki barı aşağıya çekin mobil şebeke yazısına dokunun, şebeke moduna bakın üçünden biridir GSM, 3G veya çift mod eğer 3g'de ise telefonunuz sadece 3g çeken yerlerde çeker o yüzden 3g'yi yinede kullanmak istiyorsanız çift mod seçeneğini uygulayın ya da şarjım daha uzun gitsin internette pek işim yok derseniz GSM'i kullanın eğer yinede sorun devam ediyorsa servise verin.
     
  10. Telefon genpa garantisi altında dostum,kargo ile uğraşmama gerek kalmadı bir vodafone bayisine gittim genpa ise getirin gönderelim dedi,kargo uzun iş dedi ben de yarın götüreceğim,değişme ihtimali yüksek dediler. Telefonun her türlü bağlantı ayarlarını tek tek kontrol ettim sonuç hiç değişmedi. Şimdi arkadaşlar en büyük sorun,telefonda bulunan gerek mesaj gerek rehber vs.nasıl alabilirim bir yolu var mi özelliklede mesajları mı?
     
  11. bayi ile göndermen daha akıllıca olmuş bayi gönderimlerine özen gösteriyorlar degişim %80 olacak gibi görünüyor tabiki bayinin takındıgı tavır degişim konusunda agır basmalı
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
Yüklüyor...
17/11/2018 - 17:48