telefonum 6.kattan aşağıya düştü :(

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
cyber

cyber

Üye
    Konu Sahibi
telefonum 6.kattan aşağıya düştü :(
evet arkadaşlar telefonum 6. kattan aşağıya düştü nokia c6-01 im dış ekranında cizilme dahi yok helal nokiya ya ama telefonumun yanından açılmış durumda telin hiç bi yerinde çizik yok ama iç ekran paramparça oldu daha 1 yıl olmuştu garantisi vardı dokunmatik algılıyodu ama ekran hiç gözükmüyordu direk garanti falan dinlemeden servise götürdüm zaten direk garanti dışı kalmıştır kvk teli 127 tl karşılığı yapcak ve salı günü telime kavuşacam tel sağlammış yinede yani
 


Silinen Üye 511859

Silinen Üye 511859

Kapalı Hesap
geçmiş olsun.
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
gecmiş olsun ben de 11. Katta oturuyorum balkonun kenarina yanaşmiyorum elimde telefon varken:ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: Mazlum Somer
cyber

cyber

Üye
    Konu Sahibi
tel resmen uçtu gitti :D
 
Why Always Me

Why Always Me

Üye
Geçmiş olsun bende öyle yahu telefon elimdeyken sıkıntılı yerlere yaklaşmıyorum fazla :D
 
_Unforgiven_

_Unforgiven_

Üye
Bizim arkadaş duvardan duvara fırlatıodu c6-01'i güzel telefon. 3310'un çağ atlamış, metal hali :d:
 
Mobilator

Mobilator

Emekli Yönetici
öyle bi durumda ben arkasından atlardım benimkinin :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: CasuS_87 ve umt07
Polymath

Polymath

Üye
bir tane resimde koysaydınn hayrınaa :)
 
u_cosar

u_cosar

Üye
geçmiş olsun
 
Tommy Vercetti

Tommy Vercetti

Üye
DaNq3rB0y

DaNq3rB0y

Üye
geçmiş olsun
 
>Pessimistic.

>Pessimistic.

Üye
nokia bu konuda basarili yaa
 
Enes

Enes

Üye
benim ki de düştü 5. kattan ama betonu sağlammış benim telefonun :ehe
 
Why Always Me

Why Always Me

Üye
Benim arkadaşın 6630 vardı o zamanlar ilk çıkmıştı dubaiden getirtmişti baya ünlü cihazdı o zamanlar herkes bilir çocuk wc ye düşürdü yazık oldu harbiden :D
 
Aybin.Kilic

Aybin.Kilic

Üye
Bende 6230 vardı apartmanda asansör boşluğunda kurduğum uydu sistemine anten kablosu çekerken 8 kattan asansör boşluğuna düştü , aşağı indim telefonu asansör kuyusundan topladım. Arka kapak batarya on kapak hafıza kartı tuş takımı her şey ayrı yerde. Herşeyi yerine taktım telefonu açtım. Hiç bir şey olmamış gibi çalıştı nokia çok ayrı be arkadaş.
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
geçmiş olsun
 
Tr_SERGEN

Tr_SERGEN

Üye
demek sadece ekran zarar gördü
Helal Nokiaya:D
 
cyber

cyber

Üye
    Konu Sahibi
Sağolun arkadaslar tel gelene kadar foruma giremicem
 
theposies

theposies

Üye
geçmiş olsun bendede c6-01 var gerçekten çok sağlam
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt