cyber
Üye
telefonum 6.kattan aşağıya düştü :(
evet arkadaşlar telefonum 6. kattan aşağıya düştü nokia c6-01 im dış ekranında cizilme dahi yok helal nokiya ya ama telefonumun yanından açılmış durumda telin hiç bi yerinde çizik yok ama iç ekran paramparça oldu daha 1 yıl olmuştu garantisi vardı dokunmatik algılıyodu ama ekran hiç gözükmüyordu direk garanti falan dinlemeden servise götürdüm zaten direk garanti dışı kalmıştır kvk teli 127 tl karşılığı yapcak ve salı günü telime kavuşacam tel sağlammış yinede yani




