Tavsiye Telefon Tavsiyesi

Invoke

Üye
WP konusunda ikna etmeye çalışıyorum ancak WP arayüzünden pek hoşnut olmadı birde nokia ile ilgili kötü yorumlar duymuş bu yüzden android tercihimiz

Ne gibi kötü yorumlar duymuş? Açıkcası oyun da oynamayacak bence bir kıza daha uygun olabilir, tabi sizin kararınız ama yardımcı olmak için bir kaç cümle söyleyim. Ben androidi neden alırım:
1. Açık kaynak kodu.
2. Uygulama bolluğu. Sizin için ikisinin de pek önemi yok. WPde de aradığınızı bulursunuz sanıyorum, ayrıca daha stabil yani şöyle daha stabil, android biraz enteresan bir sistem bendeyken stabil ama kız arkadaşınız yarın bu kasıyor diyebilir. Wp de öyle bir sorun olmaz. Ayrıca o fiyata alacağınız androidin kamerasındansa lumianın kamerası daha iyi olacaktır. Ayrıca nokia sağlam telefon üretir, kalitelidir, tabi sonyde kalitelidir o açıdan şüpheniz olmasın ama bence wp daha mantıklı olabilir. İyi bir düşünün derim.
 

SezaiCan

Üye
bence xperia almayın. hiç şık deil ne içi ne tasarımı.. hiç begenmiyorum ben.. Ben GMD aldım 2 hafta önce süper bi telefon onu siddetle tavsiye ediyorum.. hem öyle kaba bi telefon da deil. şık bi tasarımı var bence .. boyutuda ideal.. ama yinede siz bilirsiniz.
 
Xperia L (710 tl dolaylarında)

Fakat M daha uygun gelir (650 tl)

Çünkü ekran fazla büyük olmasın demişsiniz,4 inc bence gayet uygun baş parmak bir uçtan bir uca rahat uzanır,daha zarif daha minik ve açıkcası Xperia L'den göze daha hoş geliyor,Aralarında bence fazla fark yok fakat Xperia L 8 Mp kameraya sahip Xperia M ise 5 mp kameraya sahip,yani Xperia M gayet uygun

Başka telefonlara bakıcak olursak 700 tl s3 mini tavsiye ederdim,etmememin sebebi,çevremde bu telefondan kullanan birkaç kişi vardı ve sorunları bitmiyordu,tamam hoş bir telefon ama biraz güçsüz o yüzden demek istemedim

HTC serisini söylemememin sebebi firma zaten iflas etti ve tek güzel telefonu HTC One ama oda fazlasıyla pahalı bütçenizin 2 katı ve kesinlikle değmez

GMD büyük demişsiniz o yüzden es geçtim

İphone konusuna hiç girmek bile istemiyorum 5'ten aşağı olan modellerinin hepsini ios 7 öldürdü

Yani elimden ancak bu gelir size önerebileceğim en uygun telefon o bütçe içerisinde Xperia M

Bu arada qarapapaq ne bu şiddet bu celal?
 
Tepkiler: virus19

virus19

Üye
    Konu Sahibi
WP olarak tercihleriniz neler olabilir?
Bende WP konusunda ısrarcıyım ama bilmiyorum kendi kararı ben sadece fikir veriyorum ona. Teşekkür ederim tavsiyeniz için.
 

Invoke

Üye
WP olarak tercihleriniz neler olabilir?
Bende WP konusunda ısrarcıyım ama bilmiyorum kendi kararı ben sadece fikir veriyorum ona.

Valla hangi wp kaç lira pek bilmiyorum, bütçenize hangisi uyuyorsa işte. =))
 

virus19

Üye
    Konu Sahibi
GMD var elimde bende kullanıyorum benim çok hoşuma giden bir cihaz ancak gmd almayı düşünmüyoruz başka alternatifler arıyoruz teşekkür ederim yinede
 

Invoke

Üye

Estağfurullah, ne şiddeti, bir sürü model söyleyip hiç birini önermediğinizi söylemişsiniz. Ben de cevap yazdım sadece.
 

virus19

Üye
    Konu Sahibi
Valla hangi wp kaç lira pek bilmiyorum, bütçenize hangisi uyuyorsa işte. =))
WP li cihazlar hakkında benimde hiç bilgim olmadı bugüne kadar hangisi nasıl ne fiyata bilmiyorum en güzeli gidip bakmak çok teşekkür ederim yardımınız için
 

Invoke

Üye
hacı wp yi salla android alsın

Kendi kararları. Bence daha mantıklı wp, kız oturup rom flashlamakla uğraşmayacak ya...
WP li cihazlar hakkında benimde hiç bilgim olmadı bugüne kadar hangisi nasıl ne fiyata bilmiyorum en güzeli gidip bakmak çok teşekkür ederim yardımınız için

Rica ederim. Aynen, görmeden almayın zaten, internetten falan sipariş verseniz de önce cihazı görün. =)
 
Tepkiler: virus19

virus19

Üye
    Konu Sahibi
hacı wp yi salla android alsın
Yani qarapapaq arkadaşın dediği gibi yarın android bir cihaz al derim kasar telefon belli bir sorun çıkarır başıma kalkar valla Wp daha stabil olduğu için ona yönlendirmeye çalışıyorum kendim android kullanıyorum tekrar değiştirmek istesem bende android alırdım
 
Tamam W8 çok güzel gelecek vaad ediyor ama gerçekten uygulama yok,telefonlar gayet stabil, kamerası, sağlamlığı, ses kalitesi olsun her yönüyle iyi ama almamanız için 2 neden var

1. neden Android fazlasıyla üstün,TR'de bir sorun olduğunda forumlarda vs bir sorununuz olunca genelde bir çok seçenek ve yöntemler çıkıyor ortaya ama W8 fazla kullanan yok uygulama konusuna girmek bile istemiyorum,ilerde yani 1-2 yıl sonra w8 çok güzel yerlerde olacağına inanıyorum ama şimdilik w8 bence fazlasıyla geride

2.neden ise kız arkadaşınız beğenmemiş
 
Tepkiler: virus19

Invoke

Üye
1. Wpde zaten pek sorun olmuyor, çünkü pek yapılacak bir şey yok. Olsa da maxicep wp forumu aktif, yardımcı olmaya çalışırlar.
2.
 
Tepkiler: virus19, muhammettvurucu ve Tarık Sabırman

virus19

Üye
    Konu Sahibi

1- Zaten sorun çıkacak işlemler yapacağını sanmam uygulama olarakda ne bileyim whatsapp face twitter falan kullanacaktır başka ne kullansın ki bizim gibi
2- O konuda birşey demiyorum
 
Tepkiler: muhammettvurucu ve Tarık Sabırman
Abi uygulama olarak eksikten kastiniz ne dir ? Wp de sosyal ağlardan bi tango yok
 
Tepkiler: n000k

n000k

Üye
Wp8 fazla kullanan yokmuş?? Dostum sen hiç wp bölümüne baktınmı?? Emin ol wp emin adımlarla ilerliyor. Ve kullanıcısıda azımsanmayacak kadar çok. Stabil bir sistem olduğu için pek sorun yok. Olan sorunlarda uygulama çakışmasından oluyor genellikle..
 
Tepkiler: Tarık Sabırman