Telefon sıralamam, Hangisini almalıyım?

Sponsorlu Bağlantılar

alyuz41

alyuz41

Üye
    Konu Sahibi
Telefon sıralamam, Hangisini almalıyım?
Merhaba arkadaşlar. Daha önce Android kısmında açtığım konuları görmüş olabilirsiniz. Sürekli takipteyim zaten.

Uzun zaman önce Nokia N8 satarak HTC Flyer 510E Tablet PC ve Telefon aldım.
Aynı kişiye bunu satarak HTC Desire C Golf + 300TL aldım.

Şimdi elimdeki cihazı çıkarıp üstüne para ekleyim Nokia Lumia 920 2. EL Almayı düşünmekteyim.

Cihazım için istediğim en büyük özellik farklı olması. Özelleştirme becerisi yüksek olması. Sizce istediğim cihaz bunu karşılayabilirmi?

Ayrıca 1000TL'ye kadar 2.EL cihaz önerebilirmisiniz?
 


Aybin.Kilic

Aybin.Kilic

Üye
Lumia 920 özelleştirme yapamazsınız ama Live tile dediğimiz kutucuklar ile ana ekrana istediğiniz uygulamaları sabitleyebilirsin.

Farklı bir cihaz 920. Internet ve kamerası piyasadaki telefonları tokatlar diyebiliriz.

Alırsanız pişman etmez yani.


- - - Eklendi - - -

Nexus 4 önerebilirim birde.
 
EmreReiz

EmreReiz

Üye
sony xperia arc s
 
alyuz41

alyuz41

Üye
    Konu Sahibi
Lumia 920 Kamerası ahım şahım olmasına gerek yok. Yalnız merak ettiğim şu, Android market gibi bir Market'e sahip mi ?
 
umitgul18

umitgul18

Üye
wp store var ama su anda wp store kötü. Wp store gelişmekte. Wp işletim sistemli telefon alma derim. :)
 
fingerback5

fingerback5

Üye
Özelleştirme için Android al bence.Nexus 4 tavsiyem güncelleme sıkıntısı yok takılma sıkıntısı yok uygulama bol istediğin kadar özelleştir.Performans ve tasarımı da iyidir.
 
Aybin.Kilic

Aybin.Kilic

Üye
Lumia 920 Kamerası ahım şahım olmasına gerek yok. Yalnız merak ettiğim şu, Android market gibi bir Market'e sahip mi ?

Market idare eder, güncelleme sürekli oluyor. Oyunlar geliyor. Gdr2 güncellemesi ile bayağı bir iyileştirme gelecek. Haziran ayını bekliyoruz.


- - - Eklendi - - -

wp store var ama su anda wp store kötü. Wp store gelişmekte. Wp işletim sistemli telefon alma derim. :)

Neye göre kötü. İos ve android te olan tüm popüler uygulamaların çoğu mevcut. Dosya yönetim sistemi en büyük eksiği bana göre. Siz bir wp8 telefonu kullanın elinizdeki telefondan soğursunuz. Ön yargıyla yaklaşmayın yani.
 

MaxipmaN

Üye


Market idare eder, güncelleme sürekli oluyor. Oyunlar geliyor. Gdr2 güncellemesi ile bayağı bir iyileştirme gelecek. Haziran ayını bekliyoruz.


- - - Eklendi - - -



Neye göre kötü. İos ve android te olan tüm popüler uygulamaların çoğu mevcut. Dosya yönetim sistemi en büyük eksiği bana göre. Siz bir wp8 telefonu kullanın elinizdeki telefondan soğursunuz. Ön yargıyla yaklaşmayın yani.

biz bekleye bekleye çürüdük ama inşallah wp kullanıcıları için hayırlısı olur
 

by-pegasus

Üye
wp kötü oluyor benim arkadaş aldı şimdi satacak yer arıyo
 
enterneoll

enterneoll

Üye
Lumia 920 Kamerası ahım şahım olmasına gerek yok. Yalnız merak ettiğim şu, Android market gibi bir Market'e sahip mi ?
hayır kesinlikle sahip değil ve daha yaklaşamaz bile
 

Massbattle

Üye
Daha önce android veya ios kullanmayan biri tabi vazgecemez windows phone 8 den sana önerim s3 2.el veya s4 miniyi beklemen nexus de iyi telefondur..
 

sefakaryel

Üye
S3 Almalısın bence hem şık hemde kaliteli ve kullanılışı çok iyi bir telefon
 
fk555897

fk555897

Üye
Bulabilirsen Nexus 4 öneririm. Ama bulamazsan Lumia 920'de idare eder.
 

Silinen Üye 2381601

Kapalı Hesap
Lumia 920
 


Üst Alt