Telefon Alıcam Hangisini Alayım ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

by_brian

Üye
    Konu Sahibi
Telefon Alıcam Hangisini Alayım ?
Merhaba Beyler Birşey Sorucam :D


Ama bana O Daha Güzel Şu Ucuz Kaliteli Alın Filan Demeyin Sadece Soruya Cevap Arıyorum :D


Samsung Galaxy Wonder İ8150 Mi ?
a
Motorola Motoluxe XT615 Mi ?


Ben Öyle Çok Donanım Arayan Biri Değilim Ama Oyun Oynarım Motorolanın İşlemcisi Düşük Ekranı Büyük Gibi Ama ?
Büyük Ekranda Oynanmaz mı Oyun ?


Öyle Android Marketten Bayağı Birşey İndiririm :D
Oyun Oynarım Uygulama Yüklerim Filan Hangisi Daha uygun geLir Şimdiden :tşk: :d:
 


15097

15097

Üye
Asıl buyuk ekranda oynanır oyun :D ama bence wonder al :hmmm
 

by_brian

Üye
    Konu Sahibi
wonder mi alayım :D
 
Kingmortall

Kingmortall

Üye
wonder iyi motorolaya göre büyük ekran avantajdır
 
  • Beğen
Tepkiler: MasteLaa
15097

15097

Üye
Evet wonder al
 
  • Beğen
Tepkiler: MasteLaa

by_brian

Üye
    Konu Sahibi
Wonder 1.4 GHZ Motorola 800 Mhz Ama Karar Veremedim :D

Motorolanın Ekranı büyük Mhz Az Wonder İn Ekran Küçük Değil Ama Motoroladan Küçük :S
 
Kerim.

Kerim.

Üye
Motolıxe tavsiye etmem
 
  • Beğen
Tepkiler: MasteLaa
MasteLaa

MasteLaa

Üye
Wonder derim..Bu ikisi arasında ama Neo V ye'de bakabilirsen o daha iyidir Wonderdan..Neden motoluxe değil bak diğer konuda yazdıklarımı aynen iletiyorum..Bildigin gibi Android zaten agir bir sistem..Diger sistemlerden ornek vereyim mesela meego taban olarak android ile ayni sayilsa da boyle degil..meego da linux var ama android gibi degil o cekirdegi direk kullanir android ise kendi cekirdeginin ustundeki dalvik i kullanir..bu sanal makinedir ve bu da java kodlarini kendine gore yorumlar ve dalvik bir nevi oyun ve uygulamalarin daha hizli calismasini saglar..Bunu da dedigim gibi kodlari yorumlayarak yapar..bu yorumlama da ne kadar hizli olursa o kadar iyidir..bu hizi da aslinda bildigimiz uzere donanimdan cok optimizasyon belirler..Yani telefonlarin optimizasyonlari cok onemlidir..Bu genellikle bizim bildigimiz htc,sony,samsung veya nokia en basta apple..bu firmalar ile lg veya motorola bir degil bunun yaninda destek konusu da var ve XDA destegini de goz onunde bulundur ki ugrasmak isteyebilirsin..Alacagin telefon bir iOS degil..iOS da linux degil macOS X turevi netBSD free BSD turevi yani bu telefonlari alirken iphone 4 ve 3gs arasindaki fark var gibi dusunmemeliyiz..alirken dikkatli olmalisin..Neo v de motoluxe den dedikledim yonunden daha ustun bir cihaz..1 ghz in yaninda kendi optimizasyonu cidden beni sasirtti..bu donanimdan bu verimi aldiysak sony isini bu telefonda aslinda iyi yapmis diyoruz..ics de her ne kadar performans olarak rahat olmasa da gb de cok rahat..jb alirsa zaten zistsm verimi cok artacaktir nexus un ics ile jb farkini bizzat inceledim.. bunlari da goz onunde bundurmalisin bana gore..Motorola nin destek ve custom rom konusunda cok geride oldugunu soylemek isgerim bu yuzden tavsiye etmem..XDA da dahil motorola icin custom rom bulmak zor..Ki resmi olarak guncelleme bile almiyor dogru durust..Dediklerim umarim faydali olur..Bana gore tasarimi on planda tutmak yerine bu tutumlari on plana sur..Emin ol aldigin aldigin android den bir sey anlamazsin..Symbian in dahil daha verimli oldugu su cagda android alirken dikkat edelim..Büyük ekran alacagim diyerek heba etme bana gore..ki motoluxe eski mimariye sahil bir cihaz her ne kadar donanimi iyi olsa da ki degil zaten performansi neo v veya wonder a yetisemez..Eger 2.el olarak duzunurseniz sola ya da bakabilirsiniz bunun yaninda ace 2 gibi secenekler de var tabii ama butce yeterli olmadigi icin ben neo v derim..Cepteyim fazla derine inemiyorum kusuruma bakma kardesim yazdiklarim umarim yardimci olur..
Bunun yanında donanım aramıyorum demişsin ama oyun da oynuyorsun sanırım..Motoluxe Android 2.3.7 bildiğim kadarı ile ve guncelleme beklemeni pek tavsiye etmiyorum..Ayrıca donanım aramasan bile Qualcomm MSM7227 A-0 seti var artık sen düşün..800 mhz ama bunu yavaş olarak görebilirsin..Adreno 200 GPU su ile de Ace 'den bir farkı yok..Ayrıca Motorola'nın yaptığı bir diğer sevemediğim daha doğrusu seven var mı bilemiyorum ama ellerinde kalan eski yongasetlerin eleyip eleyip yeni telefonmuş gibi piyasaya sürüyorlar..Bildiğin kakalıyorlar..Bu motorola'nın sistemi mi oldu artık bilemiyorum..Atrix'i beğenmiştim ama o da her yerde yok ve zaten çok kullanan da yok..Destek yok zaten Motorola ve LG sanki işbirliği gibi destek mestek kesiyorlar hep..Kesilince de aten kullanıcı az Custom rom da çıkmıyor..Karşılaştırdığın telefon mesela Wonder orijinal güncelleme aldı ama Türkiye'ye gelmedi..Zaman da olsa aldı sonuçta..Bunun yanında Wonder2ın fabrika çıkışlı OC li de olsa 1.4 ghz olduğunu belirteyim..Motoluxe yi depara kaldırsan yine olmaz..Bazı yerlerde de görüyorum 1 ghz ile 800 mhz arasında pek fark yok diyenler var onlara da internette gezmelerini tavsiye ediyorum farkı göreceklerdir..Ayrıca Ram'i de az..Android her ne kadar boş ram israfdır yöntemi ile de çalışsa uyandığını düşünüyorum..Özellikle aldığın telefonda çok önemli..Linux2un ram kullanımını araştırmak gerek %50 linux %dalvik diyebilirim hatta %40 linux %60 dalvik derim..Bu nedenler ile cihazları iOS ile tekrar diyorum karıştırmamalıyız..Optimizasyondan bahsettim yani umarım anlamışsındır..LG ve Motorola diyeceğim o ki sıkıntılı..Lütfen dikkat edelim..Umarım anlatabildim yani Motoluxe'yi tavsiyer etmem kesinlikle Wonder derim...Ama Wonder'dan da performanslı bir cihaz ararsan Neo V ye bak..Nedenleri ile Neo V yi de söyleyeyim wonder karşılaştırmasında mesela Neo V 1ghz ama Wonder 1.4 ..Neden dha fazla mpixel i Neo V den alıp fps seviyesi yüksek oluyor..Tamamen optimizasyon ve kullanım sony iyi iş başarmış bu telefonda..ICS performansına tekrar diyorum bakma Sony burada hata yaptı zaten dedikleri ile..ICS yi verdi ve yüklemenizi önermiyorum dedi bu komik bana göre ama tekrar diyorum JB alma olasılığı yüksek ve Custom rom da yeterli bana göre..Neyse kısaca böyle..Neo'yi tavsiye ederim ama illa ki bu iki telefon arasından nedenlerini de açıkladım Wonder'dan şaşma..İyi forumlar.
 
  • Beğen
Tepkiler: Kingmortall

by_brian

Üye
    Konu Sahibi
Kardeş Yazdıkların Bayağı Aydınlattı Ellerine Sağlık :)

Sony Alamam Ama Wonder Alıcam Kardeşim Motoroladan Vazgeçtim :)
 
MasteLaa

MasteLaa

Üye
Kardeş Yazdıkların Bayağı Aydınlattı Ellerine Sağlık :)

Sony Alamam Ama Wonder Alıcam Kardeşim Motoroladan Vazgeçtim :)
Dediğim gibi Neo V almayacaksan Wonder bu ikisi arasında iyi seçimdir :) Ace 2 felan da var ve senin bütçen ne kadar bunu da belirtirsen iyi olur aslında :)
 
Kingmortall

Kingmortall

Üye
Wonder derim..Bu ikisi arasında ama Neo V ye'de bakabilirsen o daha iyidir Wonderdan..Neden motoluxe değil bak diğer konuda yazdıklarımı aynen iletiyorum..Bildigin gibi Android zaten agir bir sistem..Diger sistemlerden ornek vereyim mesela meego taban olarak android ile ayni sayilsa da boyle degil..meego da linux var ama android gibi degil o cekirdegi direk kullanir android ise kendi cekirdeginin ustundeki dalvik i kullanir..bu sanal makinedir ve bu da java kodlarini kendine gore yorumlar ve dalvik bir nevi oyun ve uygulamalarin daha hizli calismasini saglar..Bunu da dedigim gibi kodlari yorumlayarak yapar..bu yorumlama da ne kadar hizli olursa o kadar iyidir..bu hizi da aslinda bildigimiz uzere donanimdan cok optimizasyon belirler..Yani telefonlarin optimizasyonlari cok onemlidir..Bu genellikle bizim bildigimiz htc,sony,samsung veya nokia en basta apple..bu firmalar ile lg veya motorola bir degil bunun yaninda destek konusu da var ve XDA destegini de goz onunde bulundur ki ugrasmak isteyebilirsin..Alacagin telefon bir iOS degil..iOS da linux degil macOS X turevi netBSD free BSD turevi yani bu telefonlari alirken iphone 4 ve 3gs arasindaki fark var gibi dusunmemeliyiz..alirken dikkatli olmalisin..Neo v de motoluxe den dedikledim yonunden daha ustun bir cihaz..1 ghz in yaninda kendi optimizasyonu cidden beni sasirtti..bu donanimdan bu verimi aldiysak sony isini bu telefonda aslinda iyi yapmis diyoruz..ics de her ne kadar performans olarak rahat olmasa da gb de cok rahat..jb alirsa zaten zistsm verimi cok artacaktir nexus un ics ile jb farkini bizzat inceledim.. bunlari da goz onunde bundurmalisin bana gore..Motorola nin destek ve custom rom konusunda cok geride oldugunu soylemek isgerim bu yuzden tavsiye etmem..XDA da dahil motorola icin custom rom bulmak zor..Ki resmi olarak guncelleme bile almiyor dogru durust..Dediklerim umarim faydali olur..Bana gore tasarimi on planda tutmak yerine bu tutumlari on plana sur..Emin ol aldigin aldigin android den bir sey anlamazsin..Symbian in dahil daha verimli oldugu su cagda android alirken dikkat edelim..Büyük ekran alacagim diyerek heba etme bana gore..ki motoluxe eski mimariye sahil bir cihaz her ne kadar donanimi iyi olsa da ki degil zaten performansi neo v veya wonder a yetisemez..Eger 2.el olarak duzunurseniz sola ya da bakabilirsiniz bunun yaninda ace 2 gibi secenekler de var tabii ama butce yeterli olmadigi icin ben neo v derim..Cepteyim fazla derine inemiyorum kusuruma bakma kardesim yazdiklarim umarim yardimci olur..
Bunun yanında donanım aramıyorum demişsin ama oyun da oynuyorsun sanırım..Motoluxe Android 2.3.7 bildiğim kadarı ile ve guncelleme beklemeni pek tavsiye etmiyorum..Ayrıca donanım aramasan bile Qualcomm MSM7227 A-0 seti var artık sen düşün..800 mhz ama bunu yavaş olarak görebilirsin..Adreno 200 GPU su ile de Ace 'den bir farkı yok..Ayrıca Motorola'nın yaptığı bir diğer sevemediğim daha doğrusu seven var mı bilemiyorum ama ellerinde kalan eski yongasetlerin eleyip eleyip yeni telefonmuş gibi piyasaya sürüyorlar..Bildiğin kakalıyorlar..Bu motorola'nın sistemi mi oldu artık bilemiyorum..Atrix'i beğenmiştim ama o da her yerde yok ve zaten çok kullanan da yok..Destek yok zaten Motorola ve LG sanki işbirliği gibi destek mestek kesiyorlar hep..Kesilince de aten kullanıcı az Custom rom da çıkmıyor..Karşılaştırdığın telefon mesela Wonder orijinal güncelleme aldı ama Türkiye'ye gelmedi..Zaman da olsa aldı sonuçta..Bunun yanında Wonder2ın fabrika çıkışlı OC li de olsa 1.4 ghz olduğunu belirteyim..Motoluxe yi depara kaldırsan yine olmaz..Bazı yerlerde de görüyorum 1 ghz ile 800 mhz arasında pek fark yok diyenler var onlara da internette gezmelerini tavsiye ediyorum farkı göreceklerdir..Ayrıca Ram'i de az..Android her ne kadar boş ram israfdır yöntemi ile de çalışsa uyandığını düşünüyorum..Özellikle aldığın telefonda çok önemli..Linux2un ram kullanımını araştırmak gerek %50 linux %dalvik diyebilirim hatta %40 linux %60 dalvik derim..Bu nedenler ile cihazları iOS ile tekrar diyorum karıştırmamalıyız..Optimizasyondan bahsettim yani umarım anlamışsındır..LG ve Motorola diyeceğim o ki sıkıntılı..Lütfen dikkat edelim..Umarım anlatabildim yani Motoluxe'yi tavsiyer etmem kesinlikle Wonder derim...Ama Wonder'dan da performanslı bir cihaz ararsan Neo V ye bak..Nedenleri ile Neo V yi de söyleyeyim wonder karşılaştırmasında mesela Neo V 1ghz ama Wonder 1.4 ..Neden dha fazla mpixel i Neo V den alıp fps seviyesi yüksek oluyor..Tamamen optimizasyon ve kullanım sony iyi iş başarmış bu telefonda..ICS performansına tekrar diyorum bakma Sony burada hata yaptı zaten dedikleri ile..ICS yi verdi ve yüklemenizi önermiyorum dedi bu komik bana göre ama tekrar diyorum JB alma olasılığı yüksek ve Custom rom da yeterli bana göre..Neyse kısaca böyle..Neo'yi tavsiye ederim ama illa ki bu iki telefon arasından nedenlerini de açıkladım Wonder'dan şaşma..İyi forumlar.

döktürmüşün yine :alkis
 
incitemfm

incitemfm

Üye
mastelanin yazdiklarini okuyan varmi
 

by_brian

Üye
    Konu Sahibi
Kardeşim Bütçem 500-600 TL Ama Benim Kredi Kartım Yok Yani Senetle Alıcağım :D

Bu Yüzden İyi Telefon Olarak Birtek Bunlar Var Orda Birde S3 İphone 4 filan Varda Onlar Beni Aşar :off:

Ama Sana Çok Teşekkürler Konuya Yazan Herkese Teşekkürler :tşk:
 
CasuS_87

CasuS_87

Üye
wonder ;)
 
61semih

61semih

Üye
galaxy w daha iyi.
çok daha iyi
motorolanın o modelini inceleme fırsatı bulmuştum arayüzünden kaynaklı diye düşündüğüm bir sıkıntısı vardı.
menü geçişleri bile çok takılıyordu.uzak durmanı tavsıye ederım.
 
Emma-Watson

Emma-Watson

Üye
Su uzun mesajları alıntı yapmayın arkadaşlar mobiller için işkence oluyor.
Bu Arada MasteLaa Artık Ne Diyeceğimi Şaşırdım Hayranlık Içerisinde Izliyorum :D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt