telefon alcam karar veremedim

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

ahkqgrup

Üye
    Konu Sahibi
telefon alcam karar veremedim
Arkadaşlar benim bi 6630 vardı şimdi bozuldu telefonu değiştircem. n73 almayı düşünüyorum ama çoğu kişi joyistiği bozuluyo dedi. Çin malı iphone alıcam ama o da hemen bozulcak diye korkuyorum. Ne yapmalıyım n73 ya da çin malı iphone mu alıyım ve ya 200 liraya kadar önerebileceğiniz 2. el ya da sıfır bi telefon var mı ?
 


|-ERKAN-|

|-ERKAN-|

Üye
dostum kendi telefonum diye söylemiyorum ancak 6303 classic şiddetle öneririm.nokia club ta yaptığım araştırma sonucu 2010 yılı içinde en az şikayet gelen cihazın 6303 olduğunu söylediler.ben 1 yıldan fazla oldu alalı en ufak bir sorununu daha görmedim.
 
TheDarKinq

TheDarKinq

Üye
n73 al bence kral telefon
 

ahkqgrup

Üye
    Konu Sahibi
6303 classic series 40mış beğenmedim
 
Esendağlı

Esendağlı

Üye
200 tl ye 150-200 daha ilave edipde 2.el n95 falan alabilirsin.hem wi-fi, li hemde gps li harika bir cihaz sahibi olursun.
 

shade1907

Üye
n97 alın bi dünya para verip paranızla rezil olsun

benim gibi..
 
-LiveYourLife-

-LiveYourLife-

Üye
N73 al :)
 

ahkqgrup

Üye
    Konu Sahibi
n73 alıcam bu gidişle :D
 
TheDarKinq

TheDarKinq

Üye
bizde b.. var gibi aldık n97 o kadar para verdik paramızla rezil olduk:D
 

Neverex

Üye
Arkadaşım sana 5130 u tavsiye ederim.Fiyatı sanırım 250 TL idi.Arkadaşım kullanıyor ve de memnun.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt