ahkqgrup
Üye
telefon alcam karar veremedim
Arkadaşlar benim bi 6630 vardı şimdi bozuldu telefonu değiştircem. n73 almayı düşünüyorum ama çoğu kişi joyistiği bozuluyo dedi. Çin malı iphone alıcam ama o da hemen bozulcak diye korkuyorum. Ne yapmalıyım n73 ya da çin malı iphone mu alıyım ve ya 200 liraya kadar önerebileceğiniz 2. el ya da sıfır bi telefon var mı ?


