The Shadow
Üye
sen bilirsinSaol ben aalıyım 4 ü ozaman zamanım yok![]()

sen bilirsinSaol ben aalıyım 4 ü ozaman zamanım yok![]()

Çünkü 1500 ten çıkarsa kim bilir ne zaman 4 ün fiyaına düşerŞimdi de HTC ONE X gelmiş 700 e ne alcam ben yasen bilirsin![]()

one x o kadar iyi değil nexus 4 daha iyi one x e göre ama one bulurum ucuza diyosan al derim benÇünkü 1500 ten çıkarsa kim bilir ne zaman 4 ün fiyaına düşerŞimdi de HTC ONE X gelmiş 700 e ne alcam ben ya![]()

Saol 800 e LG G var o nasıl ?one x o kadar iyi değil nexus 4 daha iyi one x e göre ama one bulurum ucuza diyosan al derim ben![]()
Saol 800 e LG G var o nasıl ?
Almadım daha bugün yarın alcam.SS atarım sananexus 4 ü aldın mı memnun musun yada ne zaman alıcan bende almayı düşünüyorum da kafam karıştı aldığın zaman bir iki video foto fln at
İyi günlerde kullanın

Yok ondan vazgeçtim 1.100 e alıyorum.Discovery al tek cihaz kullanirsin cift hatti var ben kullaniyorum gayet memnunum insanlar su onyargilarini yikmak zor
Onyargilari yikmak atomu parcalamaktan zor demislerBide 700 e nasil buldun nexus 4
