telden anlayanlar bi baksın yardim lütfen

Sponsorlu Bağlantılar

blacksmemomc

Üye
    Konu Sahibi
telden anlayanlar bi baksın yardim lütfen
selamün aleyküm arkadaşlar dün elime kore s3 geçti ayarlarına falan bktm ama bulamadım internete düz bağlanıyor(h) yazıyor oda çok yavaş oluyo ona yazılım falan atablrmyz 3g olması için birde arada sim karti okumuyor nedeni nedir sizce saygılar şimdidn teşekkür ederim :)
 


eflatun987

eflatun987

Üye
Sorununa bir cozumum yok. Cunku Kore malı dedigin replika cihazların bence cogu sadece gorunumune onem veriyorlar. Yani Dısı sahane ici yani donanımı bahane remi dusuk donma yapar. İslemcisi yavas internet oyun videolarda donma kasma yavaslama vs olur. Hele arkaplanda 3 uygulamadan fazla islem yaptımı telefon resetler. (kapanır) Hepsi boyledir. Diyemem artık biraz sans birazda fiyata bakar. Ozetlersem ucuz mal alınmaz. Ama gidipte 1500_2500 tl'ye al diyemem.
 
abandonware

abandonware

Üye
Replika cihaz kullanmayın. T****larınızın suyu çekilir. Çocuğunuz falan olmaz. Adam akıllı bir cihaz alın, replikalardan uzak durun.
 
  • Beğen
Tepkiler: Aytaç-01
NextWorld

NextWorld

Üye
Televizyonlarda yayınlanan daha çok olmadı 2hafta önce lenovanın yeni telefonuda aynı donanımı kullanıyor.
Mediatek markası
En düşük anakartın Ram i 512 o kadarda kötü değil replikalardaki tek sorun yazılımin(romun) gelisi güzel yapilmasidir.:oke:
 
abandonware

abandonware

Üye
Televizyonlarda yayınlanan daha çok olmadı 2hafta önce lenovanın yeni telefonuda aynı donanımı kullanıyor.
Mediatek markası
En düşük anakartın Ram i 512 o kadarda kötü değil replikalardaki tek sorun yazılımin(romun) gelisi güzel yapilmasidir.:oke:
O da sıkıntı değil. Sar değerleri çok ucuk oluyor
 

blacksmemomc

Üye
    Konu Sahibi
sim kart olayını gecelm 3g ise opera yukledm herneyse 3-5 oyun indirdim oyun açılıyor fkat 20 saniye kadar sonra ana menuye geri donuyor çogu bunlarda oyun oynanmaz dyor cogu oynadım dyor anlayamadım bi
 
NextWorld

NextWorld

Üye
İste kullanımı size kalmış aslında donanımları oldukça güçlüdür. Sorun yazılımında adamlar gelisi guzel yazilim yaziyolar gelistirme diye iz bile yok. Fiziksel Ramı 512 olmasına rağmen telefonun kerneli yüzünden 469 a düşüyor. Vede bunun 460 ı zaten sistem tarafından kullanıliyor.oyun acmaya kalktiginizda Zram ile sıkıstirip aciyor buda bir yere kadar tabi...
Uygun bir kernel yazarak telefonunuzda mükemmel bir performans alabilirsiniZ her şey sizlere bağlı...
Mediatek in çıkardigi en kötü anakart 512mb RAM 1.3Ghz islemci Mtk6572 arastirin
 

blacksmemomc

Üye
    Konu Sahibi
pek anlamıyorum ama çoğu replikalarda oynanıyor oyun
 


Üst Alt