blacksmemomc
Üye
telden anlayanlar bi baksın yardim lütfen
selamün aleyküm arkadaşlar dün elime kore s3 geçti ayarlarına falan bktm ama bulamadım internete düz bağlanıyor
yazıyor oda çok yavaş oluyo ona yazılım falan atablrmyz 3g olması için birde arada sim karti okumuyor nedeni nedir sizce saygılar şimdidn teşekkür ederim 
yazıyor oda çok yavaş oluyo ona yazılım falan atablrmyz 3g olması için birde arada sim karti okumuyor nedeni nedir sizce saygılar şimdidn teşekkür ederim 

