İbrahimEsşiz44
Üye
Symbian'a Veda Elveda 603
arkadaşlar pazar günü 603 ümü sattım galax s3 mini aldım 730 tl ye sanki yeni bir dünyaya giröisşim gibi hisediyom kendimi ama 603 ü özlemeye başladım 603 ü 200 tlye sattım
aranızdan ayrılıyom arkadaşlar android bölümüne geçiyom ama arada buraya uğrayacağım
facebooku olan eklszin
aranızdan ayrılıyom arkadaşlar android bölümüne geçiyom ama arada buraya uğrayacağım
facebooku olan eklszin
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız





