Symbian'a Veda Elveda 603

Sponsorlu Bağlantılar

İbrahimEsşiz44

İbrahimEsşiz44

Üye
    Konu Sahibi
Symbian'a Veda Elveda 603
arkadaşlar pazar günü 603 ümü sattım galax s3 mini aldım 730 tl ye sanki yeni bir dünyaya giröisşim gibi hisediyom kendimi ama 603 ü özlemeye başladım 603 ü 200 tlye sattım
aranızdan ayrılıyom arkadaşlar android bölümüne geçiyom ama arada buraya uğrayacağım
facebooku olan eklszin
 


PYTHONs

Üye
hayırlı olsun yeni cihazın ama bence bekleyip SIII almalıydında neyse artık olan olmus hayırlı olsun :)

603 ünüde biraz ucuz satmışsın gibi.
 
  • Beğen
Tepkiler: İbrahimEsşiz44
sezaruyanik

sezaruyanik

Üye
Ve aramizdan bir yildiz daha kaydi :(
 
  • Beğen
Tepkiler: Van Hohenheim ve İbrahimEsşiz44
PureFood

PureFood

Üye
eski tayfayı komple Windows Phone ekosistemine taşımak gerek:)
 
caglar b

caglar b

Üye
Ben 701 i 250tl ye satmıştım :(
Bidaha asla nokianın gazabına ugramaman dilegiyle, hayırlı olsun
 
  • Beğen
Tepkiler: İbrahimEsşiz44 ve PYTHONs
fk555897

fk555897

Üye
Hayırlı olsun çok iyi yapmışsın.
 
  • Beğen
Tepkiler: İbrahimEsşiz44
DaNq3rB0y

DaNq3rB0y

Üye
700 liraya gm discovery 16gb alabilirdin ve s3miniden daha güçlü bir cihaz
 
  • Beğen
Tepkiler: GDDR5 ve İbrahimEsşiz44
marist

marist

Üye
:bye:
 
İbrahimEsşiz44

İbrahimEsşiz44

Üye
    Konu Sahibi
700 liraya gm discovery 16gb alabilirdin ve s3miniden daha güçlü bir cihaz
BilmiyotdumSagolun arkadaslsr 603 un ömrü bitmişti ya ben 400 kagifa aldım
Ben 701 i 250tl ye satmıştım :(
Bidaha asla nokianın gazabına ugramaman dilegiyle, hayırlı olsun
Aynenya arakadşlar bu nasıl bi tel ya her gün telefon şarjadamı olur halla halla günde 6 -7 saat müzik dinliyom akşam şarj bitiyo 603 de 3 gün gidiyodu müzik dinlediğim halde
 
cihat04

cihat04

Üye
BilmiyotdumSagolun arkadaslsr 603 un ömrü bitmişti ya ben 400 kagifa aldım
Aynenya arakadşlar bu nasıl bi tel ya her gün telefon şarjadamı olur halla halla günde 6 -7 saat müzik dinliyom akşam şarj bitiyo 603 de 3 gün gidiyodu müzik dinlediğim halde

iyi olmuş sana satmayacaktın bizi:)
mobil veri açık mı geziyon ya da whatsapp filan açlk mı duruyo.widgetlar da şarj yiyo bildiğin gibi.
 
  • Beğen
Tepkiler: İbrahimEsşiz44
İbrahimEsşiz44

İbrahimEsşiz44

Üye
    Konu Sahibi
iyi olmuş sana satmayacaktın bizi:)
mobil veri açık mı geziyon ya da whatsapp filan açlk mı duruyo.widgetlar da şarj yiyo bildiğin gibi.
valla çok pişmanım ya mobil veri kapalı pile bakıyom android sürümü %30 ekran%27 facebook %7 ekran boşta %17
 
haydaravısyon

haydaravısyon

Üye
hayırlı olsun
 
  • Beğen
Tepkiler: İbrahimEsşiz44
İhtiyar007

İhtiyar007

Üye
başlığı maxicep diye okudum :zong:
 
1STayTRue35

1STayTRue35

Üye
Yapcak bişey yok 200 tl de telefonun kendisine yani symbiana değil.
 
  • Beğen
Tepkiler: İbrahimEsşiz44
Silinen Üye 988579

Silinen Üye 988579

Kapalı Hesap
Hayırlı olsun
 

MaxipmaN

Üye
adroid hakkında temel bilgin pek yokmuş sanırım ram sarj sıkıntısı vs 603 s^3 cihazlar arasında da iyi sarj süresine sahip
 
  • Beğen
Tepkiler: Kabız Civciv
Metin MF

Metin MF

Üye
symbian kullanan son kişi kalsam bile forza symbian :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Kabız Civciv
Van Hohenheim

Van Hohenheim

Üye
hacı bir grup kuralım son symbiancılar :D
 
  • Beğen
Tepkiler: İbrahimEsşiz44 ve Kabız Civciv
cihat04

cihat04

Üye
ben daha bir buçuk iki sene daha symbian dayım.sonra bakarız jollaya filan
 
  • Beğen
Tepkiler: İbrahimEsşiz44

Benzer Konular

Cevap
14
Görüntüleme
4K
ANIL
Cevap
158
Görüntüleme
52K
' KalendeR '
Cevap
12
Görüntüleme
8K
KayraBey


Üst Alt