hayırlı olsun kardeşim :)
İbrahimEsşiz44 Üye Konu Sahibi İhtiyar007' Alıntı: o değil de konu gereksizlere taşınmış Genişletmek için tıkla ... aynen ya neyse sağlık olsun asigsasi' Alıntı: hayırlı olsun kardeşim Genişletmek için tıkla ... eywallah sağolasın kardaşım menim
İhtiyar007' Alıntı: o değil de konu gereksizlere taşınmış Genişletmek için tıkla ... aynen ya neyse sağlık olsun asigsasi' Alıntı: hayırlı olsun kardeşim Genişletmek için tıkla ... eywallah sağolasın kardaşım menim
İbrahimEsşiz44 Üye Konu Sahibi batubower' Alıntı: artık adminlerde anladı symbianın gereksiz olduğunu Genişletmek için tıkla ... yani artık symbian çağı bitti ama samsında yaraamaz ya
batubower' Alıntı: artık adminlerde anladı symbianın gereksiz olduğunu Genişletmek için tıkla ... yani artık symbian çağı bitti ama samsında yaraamaz ya
MaxipmaN Üye batubower' Alıntı: artık adminlerde anladı symbianın gereksiz olduğunu Genişletmek için tıkla ... bana lazım telefon alamam
batubower' Alıntı: artık adminlerde anladı symbianın gereksiz olduğunu Genişletmek için tıkla ... bana lazım telefon alamam