whu-su
Üye
symbian web tarayıcı güncellendi
symbian ^3 sorunlu tarayıcı sürekli kilitleniyordu bazı arkadaşlarımız buna bi çözüm bulmaya çalıştılar memnun olanlar var ama bende işe yaramamıştı
bende (Fixqt.com) dan symbian için olan webkiti indirdim uygulama yüklenirken zaten var uyarısı aldım ama aynı sürüm olsada düzelmiş yeni sürümüdür indirin tarayıcınızı test edin
YORUMLARI YAZMAYI UNUTMAYIN
bende (Fixqt.com) dan symbian için olan webkiti indirdim uygulama yüklenirken zaten var uyarısı aldım ama aynı sürüm olsada düzelmiş yeni sürümüdür indirin tarayıcınızı test edin
YORUMLARI YAZMAYI UNUTMAYIN


