Symbian Telefonlarına Format Atmak

Sponsorlu Bağlantılar

KptSyrDft

KptSyrDft

Üye
eline sağlık
 


carlito06

Üye
eyvallah kardeş...
 
xm5

xm5

Üye
sağol çok güzel
 

kowboy2006

Üye
Bilgi için çok teşekkürler işime yaradı
 

serdar03031

Üye
HEpinZin OLuYoda BeNim Nİe OLmöuO:P

--------------- Ekleme ---------------

:@*3 yes işini bi çözemedim ayrıca IMEI yazıyoz wediği kod tamamen yanlış UYdurmayn
 

yalancı şahidim

Üye
allah razı olsun
 

slayedsoul

Üye
arkadaşlar merhaba,

3230 um var ekran beyazlaşıyo. her neyse... hard format atamıyorum. defalarca denedi mama format işlemine gelmiyo telefon. * 3 yes ve açma tuşuna basıyorum ama normal açılıyo. acaba modele göre farklılık varmı ? yardım pls. PHONE START UP FAİLED.CONTACT THE RETAİLER diye uyarı da alıyorum.. ???

--------------- Ekleme ---------------

yok mu cevap ???
 
serdarsa

serdarsa

Üye
bende 3110 c var.
telefonda ikide bir beyaz ekran çıkıyor..
şu usttekı kodları denedım format yemıyor. ?
ne yapıla bu telefona ey ahali ?
 
iraD3

iraD3

Üye
Son yöntemi bilmiyordum çok sağol
 

slayedsoul

Üye
bu yöntem en çok 3230 larda işe yarıyor periyodik olarak yapacaksın mecbur paylaşım için sağol

kardeşim merhaba
bende de avr 3230 ama format b itürlü başlamıyor. sx1 vardı onda denedim oluyor ama 3230 a bi türlü yapamıyorum. ekran beyazlaşıyor ben de de fakat telefon aktif. sadece ekran beyaz. ama artık açılışta uyarı geliyo. trialer le görüşün gibi bişi.
 

Prenixxx

Üye
kardes canını yıyım bende soft format olmuyor telefon acık haldeyken verdıgın kodu yazıyorum ama ekrana birşey gelmiyor.hard format ta atamıyorum...benım telefon 6230i bı yardımcı olsan sevınırım.....
 

youlose_58

Üye
arkadaşlar benim telefon 6600 telefonu açıyorum nokıa yazısı çıkıyo ve ardından uygulama kapandı phone çıkyo bnde tamam seçeneğine basıyorum sonrada telefon açılması hatalı.satıcınızla görüşün yazısı çıkıyo lütfen yardım arkadaşlar S.O.S
 
..:|By_NeFReTª58|:..

..:|By_NeFReTª58|:..

Üye
cok güzel bi bilgi teşekkürler
 

reyhan_f1

Üye
arkadaşalr ebn bunu yapamadım
 

yasin4849

Üye
ağa nasıl yaptın ya bi mesaj göndersene [email protected]

--------------- Ekleme ---------------

ağa nasıl yaptın yabende olmuyor
 

saksema

Üye
telefonunu seven bu format işlemlerini yapmasın çok şükür benim telefonun garantisi hala devam ediyormuş şuan nokia klupta yatıyo format işlemini yaptım sitede yazılımı buldum günceleme yaptım telefon sizlere ömür
 
aa-tolga

aa-tolga

Üye
telefonunu seven bu format işlemlerini yapmasın çok şükür benim telefonun garantisi hala devam ediyormuş şuan nokia klupta yatıyo format işlemini yaptım sitede yazılımı buldum günceleme yaptım telefon sizlere ömür

yok kardes ben devamlı kullanıyorum.senin telefonun baska sebepten gitmiştir.zaten telefonun açılıyorsa *#7370# yazıyorsun ve fabrika ayarlarına dönüyor. bu bir kısa yoldur.istersen telefonun içndeki menudende yapabilirsin.
 

erdimcivi

Üye
Lock code dior tel işlem yapmıyor formattan sonra.. Yardımcı olurmusun
 


Üst Alt