Symbian belle mi? yoksa android mi? (701 hakkında)

Sponsorlu Bağlantılar



DxTR90

DxTR90

Üye
Arkadaşım 1 hafta 701 kullanma fırsatım oldu 701 çok güzel bir telefon donanım kalite kullanım açısından ayrıca 1 GHz işlemci ile de hızlı bir cihaz..symbian belle de çok güzel olmuş görsellik çok güzel kesinlikle 701 öneririm... Ama şöyle seçenekler var.

1-Benim için uygulama önemli hem program hem oyun konusunda eksiklik yaşamak istemiyorum diyorsan android öneririm ama alırken dikkat etmen gerek Samsung'a pek yaklaşma..Sony Ericsson Xperia Neo çok güzel bir telefon 701 ile yarışır...

2-Benim için kamera, kalite, donanım daha önemli diyorsan 701 al... Ki bence Symbian abarttıkları kadar da fakir değil uygulama bakımından..

Şimdiden hayırlı olsun...:oke:
 
PriZm

PriZm

Üye
Arkadaşım 1 hafta 701 kullanma fırsatım oldu 701 çok güzel bir telefon donanım kalite kullanım açısından ayrıca 1 GHz işlemci ile de hızlı bir cihaz..symbian belle de çok güzel olmuş görsellik çok güzel kesinlikle 701 öneririm... Ama şöyle seçenekler var.

1-Benim için uygulama önemli hem program hem oyun konusunda eksiklik yaşamak istemiyorum diyorsan android öneririm ama alırken dikkat etmen gerek Samsung'a pek yaklaşma..Sony Ericsson Xperia Neo çok güzel bir telefon 701 ile yarışır...

2-Benim için kamera, kalite, donanım daha önemli diyorsan 701 al... Ki bence Symbian abarttıkları kadar da fakir değil uygulama bakımından..

Şimdiden hayırlı olsun...:oke:

Android ile karşılaştırıldığında fakir kalıyor.
 
DxTR90

DxTR90

Üye
Arkadaş burada bir karşılaştırma yok sadece abartılan kadar değil dedim..androidle karşılaştırısan fakir olduğunu herkes biliyor...
 
PriZm

PriZm

Üye
Arkadaş burada bir karşılaştırma yok sadece abartılan kadar değil dedim..androidle karşılaştırısan fakir olduğunu herkes biliyor...

tamamda o abartılmada sonuçta bir işletim sistemi ile karşılaştırıldığında oluyor değilmi?;)
 
DxTR90

DxTR90

Üye
Hayır olmuyor:D
 
polluxea♪

polluxea♪

Üye
dostum braz fazla para verebilirm dyosan htc sensation XL al derim cok süper cihaz
 
emreipekci

emreipekci

Üye
c7 mi her ne kadar çok sevsem de daha hızlı internet için s2 almak istiyorum ki chip de yapılan son denemelerde 17 android telefon içerisinde 1. olmuş. vatan bilgisayarda axess karta 1500 lira civarında, he biraz fazla geldiyse bu rakam bazı görsel problemler olsa da 3d si göz yoruyormuş falan htc evo 3d yine de denenebilir. tam hatırlamıyorum hangi mağaza ama oda 1200 civarındaydı kampanyalı fiyatı. 701 e de diyecek laf yok ama elindeki n8 den çok da farklı bı yanı yok tamam rami ekranı iyi hoş güzel şeyler ama n8 in kamerası bence onlardan daha önemli.
madem yeni telefon alacaksın nokia'nın dışına çık derim. elindekinden farklı şeyler denemiş olursun. şahsi görüşüm...
 
Cihanî Sultan

Cihanî Sultan

Üye
701 kesinlikle müthiş bir cihaz.iPhone 4 le kafa kafaya.pRime de paylaşmıştı android çok ram yiyor,bu sebeple asla önermem. şu konuya bi bakmanı öneririm:
[h=3]Nokia 701 Almak İstiyorum Fakat![/h]
 
pRime.

pRime.

Üye
htc sensation xl dediğimiz telefon 1500-1900 tl arasında satılmıyor muydu? 701 900-1000tl civarında satılıyor. bunu göz önünde bulundurun. htc çok kaliteli telefonlar üretiyor ama çoğu modeli aşırı pahalı.

----------Eklendi @ 20:49:32 ---------- Yazıldı @ 20:46:19 ----------

konuya tekrar gelecek olursak 701 öneririm fiyatına göre en iyi telefonlardan biri. ayrıca o android market çok büyük diyen arkadaşa da aldırmayın fazla aynı uygulamanın 20 değişik varyasyonunu kurmak çeşitlilik oluyormuş. :zuhaha:
 

Lenneth

Üye
htc sensation xl dediğimiz telefon 1500-1900 tl arasında satılmıyor muydu? 701 900-1000tl civarında satılıyor. bunu göz önünde bulundurun. htc çok kaliteli telefonlar üretiyor ama çoğu modeli aşırı pahalı.

----------Eklendi @ 20:49:32 ---------- Yazıldı @ 20:46:19 ----------

konuya tekrar gelecek olursak 701 öneririm fiyatına göre en iyi telefonlardan biri. ayrıca o android market çok büyük diyen arkadaşa da aldırmayın fazla aynı uygulamanın 20 değişik varyasyonunu kurmak çeşitlilik oluyormuş. :zuhaha:

Serdar Nokia senide mi ise aldi >.>
 
  • Beğen
Tepkiler: ~N.A.W.Y~
qsaw

qsaw

Üye
htc sensation xl dediğimiz telefon 1500-1900 tl arasında satılmıyor muydu? 701 900-1000tl civarında satılıyor. bunu göz önünde bulundurun. htc çok kaliteli telefonlar üretiyor ama çoğu modeli aşırı pahalı.

----------Eklendi @ 20:49:32 ---------- Yazıldı @ 20:46:19 ----------

konuya tekrar gelecek olursak 701 öneririm fiyatına göre en iyi telefonlardan biri. ayrıca o android market çok büyük diyen arkadaşa da aldırmayın fazla aynı uygulamanın 20 değişik varyasyonunu kurmak çeşitlilik oluyormuş. :zuhaha:
evet bu android markette gerekli gereksiz her türlü şey oluyor:aha:Sonrada çok uygulama var diyorlar
 
kaqan18

kaqan18

Üye
    Konu Sahibi
kısaca çoğunluk 701 diyor yani :)
 
distakjo

distakjo

Üye
evet bu android markette gerekli gereksiz her türlü şey oluyor:aha:Sonrada çok uygulama var diyorlar

en basitinden size androidin hd oyunlarına gözatmanızı öneririm.
 
blackbird48

blackbird48

Üye
şüphesiz androıd kafanı bile yorma
 
mehsell

mehsell

Üye
hacı şu durumda symbian vista androıd windows 7 gibi.. Telefon alacaksan eğer Xperia Neo yu şiddetle öneririm 2000 tl verip de İphone alacagına 750 tl buna ver pişman olmayacaksın...
 


Üst Alt