Symbian belle mi? yoksa android mi? (701 hakkında)

Sponsorlu Bağlantılar

kaqan18

kaqan18

Üye
    Konu Sahibi
Symbian belle mi? yoksa android mi? (701 hakkında)
Arkadaşlar bu konu sitede çoğu yerde konuşulmuş inceledim ama tatmin edici bi cevap alamadım açıkcası. Yorum yapanların çoğunun bilgisiz kişiler olduğu bile belli :) Ve çoğu android kullanan kişiler oldugu için android demişler. O yüzden biraz da symbiancıların görüşlerini ve tecrübelerini öğrenmek istedim. Nokia 701 almayı düşünüyorum ancak symbiancıların yorumlarını almadan karar vermek istemedim. Ha bu arada hale hazırda N8 kullanmaktayım. Her türlü olumlu olumsuz düşüncelerinizi öğrenmek istiyorum. Şimdiden teşekkürler arkadaşlar.
 


pRime.

pRime.

Üye
N8'in varsa flaşla belle'e.
 

fatih_123

Üye
kullanım kolaylığı menü falan bakımından hiçbir os symbianla kıyaslanmaz ama malum androidin geleceği daha parlak .uygulama vs olarak android daha gelişmiş
 
distakjo

distakjo

Üye
kullanım kolaylığı menü falan bakımından hiçbir os symbianla kıyaslanmaz ama malum androidin geleceği daha parlak .uygulama vs olarak android daha gelişmiş

adaşımın dedklerine aynen katılıyorum. Symbian köklü ve oldukça kullanışlı bir işletim sistemi. Ancaaaak, işin en önemli kısmı uygulamalarıdır. Fazla değil bir kaç sene sonra android ios u da geçer. Bana sorarsan iyi bir androidli telefon al derim.
 
kaqan18

kaqan18

Üye
    Konu Sahibi
Peki hangi markanın hangi modelini önerirsiniz arkadaslar?
 
SilentOne

SilentOne

Üye
bn sana sony ericsonu oneririm
 
m542tf

m542tf

Üye
adaşımın dedklerine aynen katılıyorum. Symbian köklü ve oldukça kullanışlı bir işletim sistemi. Ancaaaak, işin en önemli kısmı uygulamalarıdır. Fazla değil bir kaç sene sonra android ios u da geçer. Bana sorarsan iyi bir androidli telefon al derim.

Şu uygulama miktarına takılmış durumda telefonunuzda sanki yüzlerce uygulamamı kullanıyoruz. Şu anda symbianda diğerlerine göre az lakin nitelikli uygulama var. ”Android markette bir uygulamadan en az 20 tane var yani şişirme” bu kelime sony ericson neo kullanan kardeşimindir.
 
SilentOne

SilentOne

Üye
orasıda doğru aslında iphone güvensek süper olucakta adamlar telefon çıkarıyor iyi hoşta yanında bir ton sıkıntı :((((
 
ALpWaR24

ALpWaR24

Üye
Şu uygulama miktarına takılmış durumda telefonunuzda sanki yüzlerce uygulamamı kullanıyoruz. Şu anda symbianda diğerlerine göre az lakin nitelikli uygulama var. ”Android markette bir uygulamadan en az 20 tane var yani şişirme” bu kelime sony ericson neo kullanan kardeşimindir.

o kelime degil cümle :ehe

701 bence gayet iyi bi telefon nedir bu android aşkı arkadaş hiç uygulamamız yok sanki arkadaşın dedigi gibi androidde bi uygulamadan 20 tane var hepsi aynı işi görüyo symbianda bitane var ama sonuçta aynı işlemi ikiside yapıyo symbian biraz oyun yönünden düşük kalıyo ki eger yakında android uygulamaları qt yle symbiana portlanabilirse şuan bunun için çalışmalar var işte o zaman symbiana rakip tanımam çünkü tek eksigi uygulama ama kullanım kolaylıgı görsellik olarak belle androidden çok daha iyi bence
 
gokturk_prensi

gokturk_prensi

Üye
Eğer androidli telefon almak istiyorsan Htc al.
 
polluxea♪

polluxea♪

Üye
valla bnce belle de cok güzel dostum ama gelecek artık androidin malesef...dogruya dogru...:dry: telefon olarakta htc sensation XL al arkana yaslan 3 yıl gider sana rahat
 
Asteroid9

Asteroid9

Üye
Belki şu dalvik işe yarar :hmmm
 

Lenneth

Üye
Android tabi ki.
 
gt22

gt22

Üye
Bencede htc on numara bi cihaz c7 imden iyi olmasın :D :yuru
 
Quaresma53

Quaresma53

Üye
android düşünyosan samsung falan hikaye ya htc alcaksın yada sony ericson başka tanımam usta saygılar.
 
ahmet yusa

ahmet yusa

Üye
android düşünüyosan şiddetle htc öneririm.Ama paraya kıyman gerekir :D
 
PriZm

PriZm

Üye
Android istiyorsan HTC,Samsung.bu 2 markadan şaşırma derim.
 
kaqan18

kaqan18

Üye
    Konu Sahibi
cevap veren arkadaşlara çok teşekkür ediyorum. Ancak sebepleriyle birlikte görüş bildirirseniz hem benim açımdan hemde ben gibi düşünen diğer arkadaşlar açısından karar verme işi kolaylaşır. Bu arada htc diyen arkadaşlar hangi modellerini önerirsiniz, 701 neden önermiyorsunuz
 
anılbaran

anılbaran

Üye
ben 701 öneriyorum donanım açısından şuan nokia nınen iyi symbian telefonu :oke:
 


Üst Alt