PriZm
Üye
he alsın sens arayüzü hayvan gibi rem yiyor
ama touchwiz gibi bir arayüzden daha görselli ve daha hızlı çalışıyor.her ne kadar ram yesede.
he alsın sens arayüzü hayvan gibi rem yiyor

Arkadaşım 1 hafta 701 kullanma fırsatım oldu 701 çok güzel bir telefon donanım kalite kullanım açısından ayrıca 1 GHz işlemci ile de hızlı bir cihaz..symbian belle de çok güzel olmuş görsellik çok güzel kesinlikle 701 öneririm... Ama şöyle seçenekler var.
1-Benim için uygulama önemli hem program hem oyun konusunda eksiklik yaşamak istemiyorum diyorsan android öneririm ama alırken dikkat etmen gerek Samsung'a pek yaklaşma..Sony Ericsson Xperia Neo çok güzel bir telefon 701 ile yarışır...
2-Benim için kamera, kalite, donanım daha önemli diyorsan 701 al... Ki bence Symbian abarttıkları kadar da fakir değil uygulama bakımından..
Şimdiden hayırlı olsun...![]()
Arkadaş burada bir karşılaştırma yok sadece abartılan kadar değil dedim..androidle karşılaştırısan fakir olduğunu herkes biliyor...
tabi oda varama touchwiz gibi bir arayüzden daha görselli ve daha hızlı çalışıyor.her ne kadar ram yesede.

htc sensation xl dediğimiz telefon 1500-1900 tl arasında satılmıyor muydu? 701 900-1000tl civarında satılıyor. bunu göz önünde bulundurun. htc çok kaliteli telefonlar üretiyor ama çoğu modeli aşırı pahalı.
----------Eklendi @ 20:49:32 ---------- Yazıldı @ 20:46:19 ----------
konuya tekrar gelecek olursak 701 öneririm fiyatına göre en iyi telefonlardan biri. ayrıca o android market çok büyük diyen arkadaşa da aldırmayın fazla aynı uygulamanın 20 değişik varyasyonunu kurmak çeşitlilik oluyormuş.![]()
Serdar Nokia senide mi ise aldi >.>

evet bu android markette gerekli gereksiz her türlü şey oluyorhtc sensation xl dediğimiz telefon 1500-1900 tl arasında satılmıyor muydu? 701 900-1000tl civarında satılıyor. bunu göz önünde bulundurun. htc çok kaliteli telefonlar üretiyor ama çoğu modeli aşırı pahalı.
----------Eklendi @ 20:49:32 ---------- Yazıldı @ 20:46:19 ----------
konuya tekrar gelecek olursak 701 öneririm fiyatına göre en iyi telefonlardan biri. ayrıca o android market çok büyük diyen arkadaşa da aldırmayın fazla aynı uygulamanın 20 değişik varyasyonunu kurmak çeşitlilik oluyormuş.![]()
Sonrada çok uygulama var diyorlarben şunu anlayamadım ram yiyince ne oluyor ki detaylı açıklayabilirmisiniz?ama touchwiz gibi bir arayüzden daha görselli ve daha hızlı çalışıyor.her ne kadar ram yesede.
evet bu android markette gerekli gereksiz her türlü şey oluyorSonrada çok uygulama var diyorlar
