kaqan18
Üye
Symbian belle mi? yoksa android mi? (701 hakkında)
Arkadaşlar bu konu sitede çoğu yerde konuşulmuş inceledim ama tatmin edici bi cevap alamadım açıkcası. Yorum yapanların çoğunun bilgisiz kişiler olduğu bile belli
Ve çoğu android kullanan kişiler oldugu için android demişler. O yüzden biraz da symbiancıların görüşlerini ve tecrübelerini öğrenmek istedim. Nokia 701 almayı düşünüyorum ancak symbiancıların yorumlarını almadan karar vermek istemedim. Ha bu arada hale hazırda N8 kullanmaktayım. Her türlü olumlu olumsuz düşüncelerinizi öğrenmek istiyorum. Şimdiden teşekkürler arkadaşlar.
Ve çoğu android kullanan kişiler oldugu için android demişler. O yüzden biraz da symbiancıların görüşlerini ve tecrübelerini öğrenmek istedim. Nokia 701 almayı düşünüyorum ancak symbiancıların yorumlarını almadan karar vermek istemedim. Ha bu arada hale hazırda N8 kullanmaktayım. Her türlü olumlu olumsuz düşüncelerinizi öğrenmek istiyorum. Şimdiden teşekkürler arkadaşlar.
(((
telefon olarakta htc sensation XL al arkana yaslan 3 yıl gider sana rahat


