müdür görsel açıdan hoş olmuş ama sanki bi sakatlık var![]()

Temel ev ekrani olmamiş şik durmuyor.
Eline Sağlık Hocam Hemen Atıyorum Flashı![]()
![]()

hocam herkese cevap yazıyorsun bana yazmamışsın patchlerin işlevini yaz da kullanalım
Neresinde sakatlık var? Niye ön yargılı yaklaşiyorsun
- - - Eklendi - - -
Ev ekranını rofs2'yi acıp değişitirebilirsin sen forumda ofw için 7 ev ekranı diye arat

Örneğin realplayer simgeleri bozuk . Stabil değil.![]()
Güncelemede düzeltecem. Bir anda yurumeyi öğrenemezsin dimi 
Bunlar ufak tefek kusurlarGüncelemede düzeltecem. Bir anda yurumeyi öğrenemezsin dimi
![]()

Bilmem 3 4 kez mi yazılmış? Her neyse benimki tavsiye bi kez kurdum incelemek için zaten kendi ofw mi kullanıyorumNiye aynı mesajı 3-4 kez atıyorsun ? Dedim ya sana istersen kendin değiştiebilirsin.
Sana demedi onu neşter1461 adındaki üye 3-4 defa aynı mesajı attıda onu söyledi arkadaş
Bilmem 3 4 kez mi yazılmış? Her neyse benimki tavsiye bi kez kurdum incelemek için zaten kendi ofw mi kullanıyorum

Sana demedi onu neşter1461 adındaki üye 3-4 defa aynı mesajı attıda onu söyledi arkadaş![]()

Tmm tsk![]()


