►►Symbian Belle FP2◄◄ |19.06.2013|-Güncel

Sponsorlu Bağlantılar

Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
Konu dışı mesajlar atmayınız
 


1amisos

1amisos

Üye
hocam rom patcherda 11 tane patch var bunların işlevlerini yazarsan çok iyi olur ben sadece 2sini bildiğim için diğerleri boş boş duruyor
 
hasan karadağ

hasan karadağ

Üye
müdür görsel açıdan hoş olmuş ama sanki bi sakatlık var :)
 
neşter1461

neşter1461

Üye
Temel ev ekrani olmamiş şik durmuyor.
 
theeternal

theeternal

Üye
bi ara foruma giremedim ama sözlük yüklemişsin galiba iyi olmuş hemen kuruyum cfw yi
 
Sadrazammm

Sadrazammm

Üye
Eline Sağlık Hocam Hemen Atıyorum Flashı :tşk: :D
 
1amisos

1amisos

Üye
hocam herkese cevap yazıyorsun bana yazmamışsın patchlerin işlevini yaz da kullanalım
 
hasan karadağ

hasan karadağ

Üye
Neresinde sakatlık var? Niye ön yargılı yaklaşiyorsun :)

- - - Eklendi - - -



Ev ekranını rofs2'yi acıp değişitirebilirsin sen forumda ofw için 7 ev ekranı diye arat

Örneğin realplayer simgeleri bozuk . Stabil değil. :)
 
CilginTurk1

CilginTurk1

Üye
    Konu Sahibi
Niye aynı mesajı 3-4 kez atıyorsun ? Dedim ya sana istersen kendin değiştiebilirsin.
 
smh60

smh60

Üye
:tşk:
 
hasan karadağ

hasan karadağ

Üye
Niye aynı mesajı 3-4 kez atıyorsun ? Dedim ya sana istersen kendin değiştiebilirsin.
Bilmem 3 4 kez mi yazılmış? Her neyse benimki tavsiye bi kez kurdum incelemek için zaten kendi ofw mi kullanıyorum
 
Süleyman

Süleyman

Üye

Bilmem 3 4 kez mi yazılmış? Her neyse benimki tavsiye bi kez kurdum incelemek için zaten kendi ofw mi kullanıyorum
Sana demedi onu neşter1461 adındaki üye 3-4 defa aynı mesajı attıda onu söyledi arkadaş :)
 
CilginTurk1

CilginTurk1

Üye
    Konu Sahibi

Aynen Sana dememiştim.Moderatör mesajı düzenlemiş alıntı kalkmış :)

Ve en son güncelleme geliyor hatasız tertemiz bir güncelleme.Güncellemede İsmi Anna olacak bunun sebebi bellebar kullanmamak ve annadaki gibi yazılar ortalı bir şekilde gelecek :)
 


Üst Alt