Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
►►Symbian Belle FP2◄◄ |19.06.2013|-Güncel
Sponsorlu Bağlantılar
sevimliomer
Üye
phoenix de Rm-697 no lu dosyayı bulamadım sorun ne olabilir acaba
Bana kullandığınız uygulamaların isimlerini buraya yazınız. O uygulamaların iconlarını anna'ya çeviricem ve tekrar paylaşacam. Böylece kullandığınız eski uygulamalarda Anna ikonlu olacak zaten yeni uygulama çıkarsa anna ikonlu olarak çıkıyor. Böylece eski ikonlarla telefonun görselliği bozulmayacak Güncellemeyi bunları düzenledikten sonra paylaşacam kusursuz olması için uğraşıyorum. Çok beklediniz ama beklediğinizin karşılığını alıcaksınız
Bana kullandığınız uygulamaların isimlerini buraya yazınız. O uygulamaların iconlarını anna'ya çeviricem ve tekrar paylaşacam. Böylece kullandığınız eski uygulamalarda Anna ikonlu olacak zaten yeni uygulama çıkarsa anna ikonlu olarak çıkıyor. Böylece eski ikonlarla telefonun görselliği bozulmayacak Güncellemeyi bunları düzenledikten sonra paylaşacam kusursuz olması için uğraşıyorum. Çok beklediniz ama beklediğinizin karşılığını alıcaksınız
Shazam olmayacak ama shazam yuklenmeme sorununu cozdum forumda var shazam yuklersın. Bu arada skın paketıne ıkı uc rutus daha atıcam sonra yayınlayacam
CilginTurk1
Üye
Konu Sahibi
Bir sıkıntı olmazsa en geç yarın saat 2'ye kadar Yeni Sürüm gelicek. Yeni bir konu açıcam. Sürümün İsmide Symbian Conquest. İyi Forumlar...
a_snmz
Üye
Heyecanla Bekliyoruz
kerimetlec
Üye
"E-Posta"yı kaldırmışsın. Tekrar ekleyebilirsen çok iyi olur. Kolay gelsin
Shazam olmayacak ama shazam yuklenmeme sorununu cozdum forumda var shazam yuklersın. Bu arada skın paketıne ıkı uc rutus daha atıcam sonra yayınlayacam