Sx1 Neden Vazgeçilmez

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
kmya

kmya

Üye
<div class='quotetop'>(chuancey &#064; May 27 2006, 02&#58;52 AM) [post=343729]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
<div class='quotetop'>(kmya &#064; May 27 2006, 02&#58;37 AM) [post=343719]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
kardeşim burada açılan başlık "Sx1 Neden Vazgeçilmez" demekki SX1 den vazgeçemeyenler neden vazgeçemediğini yazacak. Neden hala ısrarla SX1 i karalamaya çalışıyorsunuz gidin sizde kendi telefonunuzun markasına göre uygun forumda bilmem ne neden vazgeçilmez diye başlık açın oraya yazın alla alla.Zaten bi kere SX1 kullanmayanın buraya yazması saçma sanene kötüyse kötü, vazgeçemiyorsan Sx1 den yaz yoksa sadece oku.Çamur atma insanların zevklerine saygılı olalım biraz lütfen. "O" telefon bizim için bi hobi uğraşmaktan onunla vakit geçirmekten zevk alıyoruz....
[/b][/quote]
ben de bu konuyu açarken sx1 ciler için açmıştım ama millet birden sx1 i karalama kampanyası başlattı neyse onlarla aynı seviyeye inmeyecem
[/b][/quote]
en doğrusunu yaparsın bende zaten bi kişi için yazmadım karalayanlara genel konuştum.yeni çıkan telefonları da bahane etmesinler teknoloji gelşiyor diye alışkanlıklarımızı mı atalım yani illede SX1 kardeşim yok daha ötesi....
 


chuancey

chuancey

Üye
    Konu Sahibi
ewet aynen dediğin gibi dün bu yüzden arkadaşımla kavga ettim bana n70 i savunuyo hani onunki üstünya neyse
 
hackerly

hackerly

Üye
yaw dostlarım sx1 demek farklı bir yaşam tarzı demek sorunlar da olsa güzel bir yaşam
 
akrepkral

akrepkral

Üye
arkadaşlar 5 sayfada ki yorumları okudum...telefon zevk meselesidir ama size şu kadarını söyleyeyim bir çok formada üyeyim şunu gördüm ki sadece şu hayranların aşırı kitlesi var...sx1,n-gage,sony ericson p serisi,6600 vb. modellerin sx1 gerçekten iyi model 150 ytl çok özelliği var elbette her modelin eksiği vardır kusursuz model yoktur ben şu an n-gage qd kullanıyorum ama bir sx1 almayı düşünüyorum...umarım sırf model tartışması için kardeşlerimizin kalplerini kırmayalım herkese kullandığı modellerle mutluysa sorunda yoksa bize laf düşmez...ALLAH kullandığın modeli sevdirsin :cooll:
 
ocu77

ocu77

Üye
Bana başka bir telefon modeli söyleyinki millet şuan ona linux entegre etmeye çalışıyor olsunki bu model 4-5 sene önceki model olmasına rağmen....sanırım ne demek istediğimi anladınız...sx1 teknolojiye değil teknoloji sx1 e yetişmeye çalışıyor....heyy yavrum heyyy...bu söylediklerim sx1 i tanımadan sırf önceki sürüm yazılımlarından kaynaklanan buglar nedeniyle acımasızca eleştiren arkadaşlara... ama şuda bir gerçek herkes sx1 in değerini anlayamaz...ve son olarak kimse tabii ki sx1 i sevmek zorundada değil...
 
chuancey

chuancey

Üye
    Konu Sahibi
ocu77' Alıntı:
Bana başka bir telefon modeli söyleyinki millet şuan ona linux entegre etmeye çalışıyor olsunki bu model 4-5 sene önceki model olmasına rağmen....sanırım ne demek istediğimi anladınız...sx1 teknolojiye değil teknoloji sx1 e yetişmeye çalışıyor....heyy yavrum heyyy...bu söylediklerim sx1 i tanımadan sırf önceki sürüm yazılımlarından kaynaklanan buglar nedeniyle acımasızca eleştiren arkadaşlara... ama şuda bir gerçek herkes sx1 in değerini anlayamaz...ve son olarak kimse tabii ki sx1 i sevmek zorundada değil...
aynen öyle arkadaşım
 
berkant10

berkant10

Üye
bende şu patch olaylarından dolayı sx1 i brakamıom aslında sx1 i sevmemmizin nedeni bence sx1 de olmayanları yapmaya uğraşmak mesela tema s7 teması kadar olmasa da tema olayında baya yol katettik.örneğin ses patchleri işlemci patchleri vb bunlar başka hangi telefona yapılıor ki????
 
helper007

helper007

Üye
Ya neden abartıyorsunuz ki.
SX1 iyi bir telefon olabilir ama sonuçta o da fabrika yapımı,diğer telefonlar da.
Parçaları Ay'dan gelmiyor.
Eğer başka bir marka Aynı özellikte bir telefon yapmış olsaydı değişen tek şey Markası olacaktı.
Bu telefona yama yükleyerek çok fazla özellik kazandırabiliyorsunuz,bu çok güzel bişey.Fakat piyasada AYNI özelliklere sahip ve hatta default olarak, üzerine onca yama yüklenen SX1 ile aynı özellikleri taşıyan telefonlar mevcut.Sonuçta bu özellikleri kendiniz yüklüyorsunuz ve bazıları telefonun garanti dışı kalmasına sebep oluyor.
Ve son olarak şu anda telefon 150 Ytl'ye satılıyorsa ki bu telefonun kendi maliyetidir.Siemens bu telefondan ümidi kesmiş demektir.

Not: Bu kesinlikle SX1'i karalamak için yapılmış bir yorum değildir.
 
bilgesamet

bilgesamet

Üye
sx1 bence fiyasko oldu...durmadan sorun çıkarıyo o ne ya... :karisti:
 
DeLmIrA

DeLmIrA

Üye
JunG' Alıntı:
kullanmasını bilmeyenler ve öğrenme kapasitesi kısıtlı olanlar için tavsiye etmem
bende çooooook memnunun satmayı da düşünmüyorum. yenibir telefon almayıda.

ööle "ogrenme kapasitesi" cart curt imala laflar etmessen sevinirim dostum :hayir: burdaki milletin symbian kapasitesi ve tecrubesi seni 5e katlar en azından kendi adıma konuşsam oda olur ben 2 seneye yakın symbian kullandım 6.1ınden uiq,ine kadar ve siemens sx1in en berrrbat symbian oldugu gün gibi ortada şurda bi oylama yap sonucu gorursun zaten...haa seninki sorun cıkarmamıstır o ayrı konu ama milletede burda hakaret etmeye hakkın yok onuda bilesin :hayir:
 
hackerly

hackerly

Üye
arkadaşlar ben forum sitelerine girmeden önce sx1 imi satmayı düşünüyordum ama nurani ve cmert arkadaşlarımızız yaptığı çalışmalar sx1 in değerini öğretti.
bazı arkadaşlarımız diyorki siz yama yapıp özellik artırıyorsunuz ama onların farklı markada aynı özellikleri var diyorlar. ben bunu desteklemiyorum yaw hazır telefonu kullanmak güzel ve rahattır ama sx1 e yama yaparken felan kendi uraşımız olduğu için daha fazla değer katıyor bu laflar "SX1 DÜŞMANLARINA"
yaşasın SX1
 
aLli_28

aLli_28

Üye
yaw ben sx1 almayı düşünüyordum içimi kararttınız.
Yok telefon bozukmuş, programlarda hata çıkıyormuş.
Telefon cidden bozuk mu??????
 

ozkanwap

Üye
aLli_28' Alıntı:
yaw ben sx1 almayı düşünüyordum içimi kararttınız.
Yok telefon bozukmuş, programlarda hata çıkıyormuş.
Telefon cidden bozuk mu??????

ne bozugu arkadasım. ben aldıgımdan beri hic sorunla karsılasmadım. o kadar .

ama aldıktan sonra yamalı fw leri unutma. :hayir:
 
cmert

cmert

Üye
SX1 kullanıcısına endeksli bir telefondur.kullanan kişi vezirde eder,rezil de!!
kısacası herkese göre bi cihaz değildir ..
 
onuer007

onuer007

Üye
bencede aynen öyle.
 

EFSANE 11

Üye
bende aynı dertteyım
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt