kmya
Üye
SX1 erkek telefonu çünkü SX1 bi kadın gibidir. zamanla bağlanıyorsunuz ancak kadınlardan anlayan birisi bu telefonu sevebilir.ama çapkın olanlar kız arkadaş gibi telefon değiştirirler.SX1 çok güzel vakit geçirmenizi sağlar diğer teller yazılımını kurcalattırmaz içi dışı bir değil yani ama SX1'im size gönlünü açar sizinle bütünleşir onu istediğiniz gibi kurcalamanıza izin verir,sevmeyen sevmez,yapıcak bişey yok kimseye zorla sevdiremeyiz, kimsenin sevmesinede ihtiyacımız yok çok şükür zaten ya SX1'i çok seversiniz yada nefret edersiniz.
O bir yaşam tarzı ben SX1'imin üstüne başka telefon alamam heralde tamamen kullanılmaz hale gelince (ALLAH korusun) cep telefonu kullanmayı bırakıcam...saygılar herkesin fikrine saygı göstermek lazım...
O bir yaşam tarzı ben SX1'imin üstüne başka telefon alamam heralde tamamen kullanılmaz hale gelince (ALLAH korusun) cep telefonu kullanmayı bırakıcam...saygılar herkesin fikrine saygı göstermek lazım...
Neyi İspatlamaya Çalışıyorlar anlamıyorum. Hadi Sizin telefon en iyisi İmate'ler,N91'ler halt etmiş
D Altı üstü telefon be herif yukarda Şiir yazmış 