güzel de nümerik klavye ile yazamıyorsun en pratik tek elle yazma için nümerik klavye şart.lg optimus black kullanıyorum nümerik klavyeye toplu olarak kelime ekleyemiyorum sistem dosyalarına giriyorum ama bulamıyorum .yardımcı olacak arkadaş var mı
- - - Eklendi - - -
güzel de nümerik klavye ile yazamıyorsun en pratik tek elle yazma için nümerik klavye şart.lg optimus black kullanıyorum nümerik klavyeye toplu olarak kelime ekleyemiyorum sistem dosyalarına giriyorum ama bulamıyorum .yardımcı olacak arkadaş var mı