elinize sağlık

teşekkür ederim.

Ben ilk kez klavye uygulamasını bu kadar uzun süre kullandımbir süre kullandığım güzel uygulamlardan biridir![]()

teşekkür ederim kardeş
Biri yemişBu konunun eklentisi varmis nolmus ona![]()
Ben hallederim Sensei sen düşünme böyle şeyler 
xaolelinize sağlık
teşekkürler usta..

Teşekkürler.Normalden biraz daha geniş olması benim gibiler için çok büyük bir artı.dahası da var tabi..ellerine sağlık
Öncelikle teşekür ederim. Fakat kurulum sırasında türkçe dilini seçmeme rağrem klavyede türkçe karakterler bulunmuyor. Nasıl türkçe karakter eklerim acaba
Galiba hayır.Hiç uğraşmadım desem daha doğru olacak galibaKalıcı olarak klavyeye yerleştiremiyormuyuz

