SwiftKey Keyboard v v4.1.3.149 (Editörün Seçimi)

Sponsorlu Bağlantılar

-efşan

-efşan

Üye
Birinci Mesajın altında eklenmiş dosyalar yazıyor. Tıkla insin..
 


eyup_byrm

Üye
şimdiye kadar kullandığım en güzel klavye herkez de memnun herkez %99 herkez. Memnun ha bu arada bu klavye ile yazıyorum yok böyle bir bir şey
 
basrimutaf

basrimutaf

Üye
sanırım bendeki eski versiyondu
 
KayraBey

KayraBey

Üye
    Konu Sahibi
Uygulama 3.0.0.277 sürümüne güncellenmiştir.Güle güle kullanın.Bende hemen yenisini yükleyeceğim.
 

cukuleaks

Üye
:tşk: Bunu 5 gun once gormustum. Ve soylle demistim "turkce sozluk varmi" :)
 
KayraBey

KayraBey

Üye
    Konu Sahibi
:tşk: Bunu 5 gun once gormustum. Ve soylle demistim "turkce sozluk varmi" :)

Uygulamayı kurduktan sonra Türkçe dil paketi indiriyor.Bahsettiğin şey mi bilemem :) Ama yazımı çok kolaylaştırıyor.T9'dan daha iyi.Kelime değil neredeyse cümle tahmini yapıyor.
 
KayraBey

KayraBey

Üye
    Konu Sahibi
Uygulama 3.0.0.281 sürümüne güncellenmiştir.
 
Otroligt

Otroligt

Üye
Çok saol ahmet abi sen olmasan ne yaparız biz :D :tşk:
 
Oby_

Oby_

Üye
suan onunla yaziyorum. Verdiğiniz parayi sonuna kadar hak ediyor. Tavsiye ederim...
 

BATTY

Üye
güzel de nümerik klavye ile yazamıyorsun en pratik tek elle yazma için nümerik klavye şart.lg optimus black kullanıyorum nümerik klavyeye toplu olarak kelime ekleyemiyorum sistem dosyalarına giriyorum ama bulamıyorum .yardımcı olacak arkadaş var mı

- - - Eklendi - - -

güzel de nümerik klavye ile yazamıyorsun en pratik tek elle yazma için nümerik klavye şart.lg optimus black kullanıyorum nümerik klavyeye toplu olarak kelime ekleyemiyorum sistem dosyalarına giriyorum ama bulamıyorum .yardımcı olacak arkadaş var mı
 
sek00

sek00

Üye
Tek kelimeyle MÜKEMMEL . :alkis:alkis
 

nabere

Üye
bozuk dosya
 

mr.big

Üye
hocam link ölü... kaldırılmış. alternatif koyar mısın? ya da PM :)
 
RedColt

RedColt

Üye
Link ölü
 


Üst Alt