SwiftKey Keyboard v v4.1.3.149 (Editörün Seçimi)

Sponsorlu Bağlantılar

KayraBey

KayraBey

Üye
    Konu Sahibi
bu tam sürüm mü yoksa free olan versiyon mu??

Ücretsiz uygulamaları paylaşmak adetim değildir.Bu tam sürüm olanıdır.Şahsen kullanıyorum ve şiddetle tavsiye ediyorum.


- - - Eklendi - - -

İşte bu uygulamayı kurduktan sonra marketteki kanıtım :) 3 numaralı uygulamaya dikkatini çekerim.


 


polat_karaduman

polat_karaduman

Üye
süper ellerine sağlık kayrabey
 

underfire

Üye


Ücretsiz uygulamaları paylaşmak adetim değildir.Bu tam sürüm olanıdır.Şahsen kullanıyorum ve şiddetle tavsiye ediyorum.


- - - Eklendi - - -

İşte bu uygulamayı kurduktan sonra marketteki kanıtım :) 3 numaralı uygulamaya dikkatini çekerim.




kanıt göstermene gerek yoktu kardeşim, sözüne inanırım senin.. çok güzel paylaşımların var.. daha önce swiftkey x kurmuştum ama swype daha kullanışlı gelmişti ve sildim.. bunu da bir deneyeyim.. teşekkürler...
 
tcfb

tcfb

Üye
:tşk:
 
calypso16

calypso16

Üye
teşekkürler
 

asrea123

Üye
kardes supermermis bu tsk.
 
avantis

avantis

Üye
Bana pek kullanışlı gelmedi
 

Apol16

Üye
Türkçe dilini indirmeden rağmen klavyeden türkçe karakterler görünmüyor nedeni nedir?
 

ali6161

Üye
Teşekkür ederim kayrabey yeni sürümü yeni gördüm ve hemen siteye girdim . Sağolun :)
 

turelturel

Üye
tşk ederiz çok iyi
 
KayraBey

KayraBey

Üye
    Konu Sahibi
Türkçe dilini indirmeden rağmen klavyeden türkçe karakterler görünmüyor nedeni nedir?

Evet ilk önce görünmüyor ama tuşa uzun basınca istediğin karakter çıkıyor
 
nereharme

nereharme

Üye
Çok teşekkür ederim kardeşim. Güzel bir uygulama
 
bursa1616

bursa1616

Üye
linki niye goremiyorum :(
 


Üst Alt