Şuanda İnternet Olmasa Napıo Olurdunuz

Sponsorlu Bağlantılar



buketcik

buketcik

Üye
müşteriler kaçmadan hesapları alırdım:d:
 
Necmati

Necmati

Üye
camları silerdim .
 
minoo

minoo

Üye
sakin olun :)

10 numaralı kara liste yarışçısını alt edip anahtarını alırdım :eller:
 
Mert

Mert

Üye
Mışıl mışıl uyuyor olurdum|-)
 
minoo

minoo

Üye
Cat Power dinliyor olurdum.
 
Necmati

Necmati

Üye
Börek yapardım :ehe
 
buketcik

buketcik

Üye
birsürü ütü var onları yapardım.:ehe
 
minoo

minoo

Üye
Annemle dertleşiyor olurdum..
 
Necmati

Necmati

Üye
yaprak sarma sarardım :ehe
 
CoDeYs

CoDeYs

Üye
:oha: :ehe
 
buketcik

buketcik

Üye
bilgisayarımın tozunu alırdım.el değmicek duruma geldi ya:kop:
 
Necmati

Necmati

Üye
dolma yapardım :ehe
 
minoo

minoo

Üye
Necmi için doktoru arardım :hmmm
 


Üst Alt