Şuanda İnternet Olmasa Napıo Olurdunuz

Sponsorlu Bağlantılar



Denetim_Masası

Denetim_Masası

Üye
şuan internetim olmasa;


şimdi saat 00:54 :) son ses şarkı açmış olurdum ve mahalleye konser verirdim :D
 
Dafny

Dafny

Üye
yemek yapıyor olurdum
 
CoDeYs

CoDeYs

Üye
uyuyor olurdum
 
jejep

jejep

Üye
ders çalışırdım
 
'Davut

'Davut

Üye
Olmasa TT net olmazdı...! :) Çok hayırlı birşey olsa gerek
 
zaza

zaza

Üye
Cepten giriyor olurdum :ehe
 
minoo

minoo

Üye
Kitap okurdum
 
minoo

minoo

Üye
internet diye bir şey olmasa demiyor ama şu an olduğunuz yerde internet olmazsa ne yapardınız diyor.
olduğum yerde net yok ama ben cepten girerim :hmmm nasıl bir cevap bu anlamadım ki ben.
 
jejep

jejep

Üye
Dalgınlığa gelinmiş bir cevap olsa gerek :)
 
Necmati

Necmati

Üye
ben başka türlü sitelere girerdim :naughty:
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Dışarı çıkar koşardim
 
jejep

jejep

Üye
Bugün herkes dalgın
kitap okurdum
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Düz bomboş kilometrelerce uzun bir yolda canım çıkana kadar koşardim.
 
jejep

jejep

Üye
Ağlardım
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Sevmediğim her insanın canını okurdum !
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Necmi kerem sinemalarını öneririm. Ankara demirtepe :D
 


Üst Alt