Şuanda İnternet Olmasa Napıo Olurdunuz

Sponsorlu Bağlantılar

Mesut Aktaş

Mesut Aktaş

Emekli Yönetici
Telefonumu Kırardım Tabi 3310u :ehe
 


CoDeYs

CoDeYs

Üye
yazık ona :ehe
 
minoo

minoo

Üye
Telefonla konuşuyor olurdum :D
 
Dafny

Dafny

Üye
Esra Erol:aha:
 
Necmati

Necmati

Üye
Ajdar şarkıları dinlerdim :ehe
 
minoo

minoo

Üye
Ütü :dry:
 
Dafny

Dafny

Üye
Televizyon izliyor olurdum.
 
minoo

minoo

Üye
Paşama mesaj atıyor olurdum
 
Aziz™

Aziz™

Üye
batak oynuyor olurdum:islik
 
minoo

minoo

Üye
Müzik :aha:
 
Aziz™

Aziz™

Üye
müziksiz olmaz zaten:D
çekirdek çıtlatırdım heralde:D
 
Necmati

Necmati

Üye
paspas yapardım :ehe
 
minoo

minoo

Üye
Uyurdum |-)|-)|-)
Felaket uykum var
 
Samsun55''

Samsun55''

Üye
televizyon izlerdim başka napacam :ehe
 
CoDeYs

CoDeYs

Üye
oyun oynardım..
 
Necmati

Necmati

Üye
Driver oynardim ...
 
Samsun55''

Samsun55''

Üye
evcilik oynardım :ehe
 
CoDeYs

CoDeYs

Üye
farm frezy oynardım bilgisayarda :D
 
Necmati

Necmati

Üye
çekerdimm :ehe
yani şınavvv :naughty:
 
CoDeYs

CoDeYs

Üye
kaçtane :naughty:
kitap okurdum
 


Üst Alt