Star mı,Corby mi,Preston mu,Monte mi?

Sponsorlu Bağlantılar

Hangisi?


  • Kullanılan toplam oy
    86
  • Anket kapatılmış .
MyDownLoaD

MyDownLoaD

Üye
Tabikide Monte ;) Hepsini ezer geçer ah bide şunun Fw'sini hackleseler yabancı forumda hacklemişler resmini gördüm menüsü yatay oluyor çok güzeldi.Ayrıca HSPDA da olduğunu anlamak çok baist 3g yazisinin ustunde + işareti çıkıyor.
 


YumukluSucurta

YumukluSucurta

Üye
    Konu Sahibi
dedikleriniz de haklısınız ama star bi başka abi ya :D
 
MyDownLoaD

MyDownLoaD

Üye
Karizma olarak oda güzel bide sensörü en azından aktıf :D
 
RedColt

RedColt

Üye
Starın görünüşü üzerine tanımam
 
MyDownLoaD

MyDownLoaD

Üye
ben monteyi tanıyorum :D:D
 
YumukluSucurta

YumukluSucurta

Üye
    Konu Sahibi
evet montenin de kasası güzel ama star marka olmuş artık:aha:
 
MyDownLoaD

MyDownLoaD

Üye
Starda önceden çok gözüm vardı gerçeği söylemek gerekirse :D:D Çok ince telefon telefonu benim eski 5800 ile yan yana koymuştuk resmen 2katı :D
 
YumukluSucurta

YumukluSucurta

Üye
    Konu Sahibi
sanırım nokianın en ince telefonu da 5800 :d:
 
MyDownLoaD

MyDownLoaD

Üye
5800 allahım oneydi ya hatırlıyorumda okula götüremiyordum :D cepte çok belli oluyordu ben hariç herkez telefon getiriyordu :D
 
Venqeful

Venqeful

Üye
Tabiki MONTE!!!
 
YumukluSucurta

YumukluSucurta

Üye
    Konu Sahibi
abi burdan belli oluyo ki samsungdan iyi telefon yok lafım mydownloada :naughty:
 
MyDownLoaD

MyDownLoaD

Üye
evet tamam kabul 5800 yazılım olarak üstün ama karizmada samsungların yanından dahi geçemez birde ekranda :D
 
YumukluSucurta

YumukluSucurta

Üye
    Konu Sahibi
ya bırak yazılımı yazılımda ne varmış :S yemişim oviyi ya :d:
 
MyDownLoaD

MyDownLoaD

Üye
Symbian kim oluyomuş ya kaç kişi bunlar :d::d::d:
 
YumukluSucurta

YumukluSucurta

Üye
    Konu Sahibi
yemişim symbianını :d: alayını yemişim len:aha:
 
endo16

endo16

Üye
bende star var ama dayımın montesini kullandıktan sonra fikrim değişti
 
MyDownLoaD

MyDownLoaD

Üye
symbian sorunlari saysak dergi olur :D
 


Üst Alt