Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Star mı,Corby mi,Preston mu,Monte mi?
Sponsorlu Bağlantılar
MyDownLoaD
Üye
Tabikide Monte Hepsini ezer geçer ah bide şunun Fw'sini hackleseler yabancı forumda hacklemişler resmini gördüm menüsü yatay oluyor çok güzeldi.Ayrıca HSPDA da olduğunu anlamak çok baist 3g yazisinin ustunde + işareti çıkıyor.
YumukluSucurta
Üye
Konu Sahibi
dedikleriniz de haklısınız ama star bi başka abi ya
MyDownLoaD
Üye
Karizma olarak oda güzel bide sensörü en azından aktıf
RedColt
Üye
Starın görünüşü üzerine tanımam
MyDownLoaD
Üye
ben monteyi tanıyorum
YumukluSucurta
Üye
Konu Sahibi
evet montenin de kasası güzel ama star marka olmuş artık
MyDownLoaD
Üye
Starda önceden çok gözüm vardı gerçeği söylemek gerekirse Çok ince telefon telefonu benim eski 5800 ile yan yana koymuştuk resmen 2katı